اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی دامپزشکی گیلان خبر داد

آمادگی تمام کشتارگاه‌های دام گیلان در عید قربان

خبرگزاری فارس: معاون فنی مدیرکل دامپزشکی گیلان از آمادگی تمام کشتارگاه‌های صنعتی و سنتی دام استان در عید قربان برای ذبح قربانی خبر داد.

آمادگی تمام کشتارگاه‌های دام گیلان در عید قربان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدتقی عدالت‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در آستانه عید سعید قربان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن عید سعید قربان خدمات رایگان دامپزشکی گیلان در این روز ارائه می‌شود.

وی با اشاره به مکان‌های عرضه دام‌های قربانی در استان افزود: مکان عرضه دام‌های قربانی در کشتارگاه‌ صنعتی دام نمونه گیلان واقع در کیلومتر 5 جاده سراوان‌ـ فومن جنب مجتمع فولاد با حضور گروه‌های ناظر بهداشتی آماده ارائه خدمت به مردم است.

این مسئول با بیان اینکه در روز عید سعید قربان شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌های گیلان از ساعت 7 صبح آماده ارائه خدمات به مردم هستند، تصریح کرد: تمام کشتارگاه‌های صنعتی و سنتی دام گیلان در روز عید قربان باز بوده و آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

وی شماره تلفن‌های 3210934 و 3223704 با کد 0131 شبکه دامپزشکی رشت را آماده پاسخگویی به شهروندان در روز عید قربان اعلام کرد.

عدالت‌زاده از فعالیت 19 گروه ثابت و 21 گروه سیار متشکل از بازرس و بهداشت دامپزشکی و نیز 25 دامپزشک در روز عید قربان خبر داد و یادآور شد: 68 نفر بازرس بهداشت و 18 نفر ناظر شرعی بر نحوه ذبح دام‌های قربانی در کشتارگاه‌ها حضور می‌یابند.

وی از آمادگی دو مکان شامل آسایشگاه معلولان و خانه شبانه‌روزی مژدهی رشت برای دریافت گوشت‌های قربانی خبر داد.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول