اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بویین زهرا خبر داد

توسعه بیمه خانوارهای مددجو در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه بیش از 6 هزار و 700 نفر از ایتام این شهرستان بیمه هستند، اضافه کرد: این حمایت‌ها در سال جاری توسعه می‌یابد.

توسعه بیمه خانوارهای مددجو در بویین زهرا

حجت‌الله غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار کرد: در شش ماه نخست سال جاری از محل اعتبارات دولتی و هزینه‌های مشارکتی برای بیش از 100 نیازمند بویین زهرایی طرح‌های اشتغال‌زایی ایجاده شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: بیش از 7 میلیارد ریال نیز در 6 ماه امسال وام اشتغال‌زایی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 650 دانش‌آموز و بیش از 120 دانشجوی زیر پوشش در این شهرستان وجود دارند، عنوان کرد: کمیته امداد بویین زهرا از طریق رابط‌های فرهنگی و حمایتی خود با این دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش در ارتباط بوده و در تأمین لوازم‌التحریر و مایحتاج از آنان دستگیری می‌کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا ادامه داد: در شش ماه نخست سال جاری 400 نفر از ایتام و نیازمندان این شهرستان در قالب طرح‌های ویژه‌ و محوری که از سوی کمیته امداد استان قزوین ارائه شده، زیر پوشش کامل حمایت‌های مستقیم بیمه‌ای قرار گرفته‌اند.

غلامی اضافه کرد: در مجموع نیز بیش از 6 هزار و 700 هزار نفر از مددجویان تاکنون بیمه شده‌اند.

وی با بیان اینکه در شش ماه نخست سال جاری بیش از 3 میلیارد ریال حق بیمه ایتام و نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان بویین زهرا پرداخت شده، تصریح کرد: مددجویان با استفاده از حق بیمه و مزایای آن می‌توانند فعالیت‌های خود در زمینه اشغال را افزایش دهند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا ادامه داد: بهره‌گیری از اساتید و مربیان متخصص برای ارائه آموزش‌ به خانواده‌های زیر پوشش نیز از برنامه‌های این کمیته است.

غلامی ادامه داد: توسعه طرح‌های مشارکت‌محور کمیته امداد طبق برنامه‌های از قبل پیش‌بینی شده در حال انجام است.

وی با بین اینکه دستگیری از نیازمندان از اجر و قرب بالایی نزد خداوند متعال برخوردار است، تصریح کرد: کسانی که با انفاق و نیکوکاری در راستای رضایت الهی جهاد می‌کنند، قطعا به سعادت و عزت حقیقی دست یافته و رستگار می‌شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: در جامعه اسلامی کمک به هم‌نوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و لازم است همه برای رفع دغدغه‌های نیازمندان تلاش کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول