اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کمیته امداد صورت گرفت

برگزاری طرح نظام آموزشی خانواده‌های مددجوی کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری طرح آموزشی خانواده‌های جامعه هدف در سطح این استان خبر داد.

برگزاری طرح نظام آموزشی خانواده‌های مددجوی کهگیلویه و بویراحمد

عبدالمجید فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نظام آموزشی در کمیته امداد تعداد 2 هزار و 737 خانوار از آموزش‌های این طرح بهره‌مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از برگزاری طرح نظام آموزشی در کمیته امداد کاهش مشکلات جامعه هدف و تبیین آموزه‌های اجتماعی در سطح خانواده‌ها بوده که از سال گذشته تاکنون این طرح در سطح استان اجرایی شده است.

فرهادی دیگر برنامه‌های این طرح را شناسایی آسیب‌های اجتماعی توسط کارشناسان مربوطه و آموزش‌های گروهی و چهره به چهره جوانان در آستانه ازدواج ذکر کرد و گفت: در راستای این طرح 3 هزار و 306 نفر توسط 70 مشاور دینی و خانواده در شش ماه نخست سال جاری آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

وی مزایای این طرح را ریشه‌کنی بی‌سوادی در خانواده‌های مددجو برشمرد و بیان کرد: امید است در افقی روشن شاهد ریشه‌کنی بی‌سوادی در سطح استان باشیم.

فرهادی به اردوهای این نهاد انقلابی اشاره و ابراز کرد: اعزام تعداد 920 نفر از مددجویان در قالب اردوهای دانش‌آموزی، دانشجویی و خانوادگی با اعتباری بالغ بر 540 میلیون ریال به مکان‌های زیارتی و سیاحتی از برنامه‌های اجرایی در این نهاد است.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول