اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد قاینات خبر داد

پرداخت بیش از 19 میلیارد ریال مستمری به مددجویان امداد قاینات

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) قاینات گفت: از ابتدای سال جاری تا‌کنون بیش از 19 میلیارد و 623 میلیون ریال مستمری به مددجویان امداد قاینات پرداخت شده است.

پرداخت بیش از 19 میلیارد ریال مستمری به مددجویان امداد قاینات

ضیاء‌الدین فارابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: از ابتدای امسال تا‌کنون 164 فقره وام‌ برای اجرای طرح‌های خودکفایی به مددجویان پرداخت شده که مجموع این تعداد وام پرداخت شده رقمی بیش از 6 میلیارد ریال است.

وی، کمک به معیشت خانواده و بالا بردن قدرت خرید، جلوگیری از روند بیکاری خانواده‌ها و اشاعه فرهنگ کار و تلاش در بین اعضای خانواده‌هایی که شرایط اشتغال در بیرون از خانه را ندارند را یکی از مهم‌ترین اهداف و سیاست‌های حوزه خودکفایی کمیته امداد دانست و افزود: در حال حاضر 140 بافنده فرش زیر پوشش کمیته امداد قاینات فعالیت می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) قاینات از بافت 33 تخته فرش در نیمه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد.

فارابی با اشاره به 214 متر مربع فرش بافته شده توسط مددجویان کمیته امداد این شهرستان تصریح کرد: ارزش ریالی فرش‌های بافته شده بالغ بر 764 میلیون ریال است.

وی اظهار کرد: مواد اولیه، دار قالی و نقشه به صورت رایگان در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد و پس از بافت و فروش فرش، هزینه مواد اولیه برداشت و مابقی آن به بافنده پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) قاینات گفت: ایتام زیر 18سال این نهاد 341 نفر و تعداد حامیان یک‌هزار و 336 نفر هستند.

فارابی ادامه داد: در این شهرستان ایتام بدون حامی و ایتام زیر 18 سال بدون حامی نداریم.

وی با اشاره به حامیان جذب شده توسط این نهاد تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان امسال تعداد 228 نفر حامی در این شهرستان جذب شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) قاینات، میزان مستمری پرداخت شده به مددجویان این نهاد از ابتدای سال جاری تا‌کنون را بیش از 19 میلیارد و 623 میلیون ریال عنوان کرد.

فارابی افزود: زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال به منظور تامین آینده خود از خدمات بیمه تأمین اجتماعی برخوردار هستند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول