اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری صورت گرفت

بیمه شدن 477 مددجو در بروجن

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان بروجن گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 477 نفر از مددجویان این شهرستان از مزایای بیمه بهره‌مند شده‌اند.

بیمه شدن 477 مددجو در بروجن

علیار کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 6 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به‌منظور ارائه خدمات مددکاری به نیازمندان این شهرستان تخصیص داده شده است.

وی افزود: از این میزان اعتبار بیش از 4 میلیارد و 800 میلیون ریال مستمری، 300 میلیون ریال کمک هزینه تامین جهیزیه، 45 میلیون ریال کمک هزینه درمان، یک میلیارد ریال خدمات موردی و بقیه اجاره مسکن و خرید لوازم خانگی بوده است.

کیانی با بیان اینکه تاکنون 477 نفر از مددجویان این شهرستان از مزایای بیمه بهره‌مند شده‌اند، گفت: 288 نفر از آنان مجریان طرح‌های اشتغال و زنان سرپرست خانوار بوده‌اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بروجن خاطرنشان کرد: برای بیمه این افراد بیش از یک میلیارد ریال به حساب تامین اجتماعی واریز شده است.

وی با تأکید بر اینکه کمک‌هاى مردمى در فرهنگ اسلام از اهمیت بسیار بالائى برخوردار است، گفت: کمک به نیازمندان از بهترین اعمال محسوب مى‌شود و سرچشمه انواع برکات و آثار معنوى و مادى در دنیا و آخرت است.

کیانی با بیان اینکه اسلام این کمک‌ها را به اشکال مختلف توصیه کرده است، گفت: هدیه، صدقه، صله رحم، اطعام، ولیمه، وقف، وصیت به ثلث، زکات واجب و مستحب از جمله زمینه‌های کمک به نیازمندان است.

وی خاطرنشان کرد: این فرهنگ پر بار اسلامى سبب شده است که در جوامع اسلامى کمک‌هاى مردمى به صورت گسترده‌اى انجام گیرد، و بسیارى از نیازمندان زیرپوشش این کمک‌ها قرار ‌گیرند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بروجن ادامه داد: به یقین، هرگاه این روحیه حفظ و بالنده و گسترده شود، محرومیت‌زدایى از جامعه امکان‌پذیر خواهد بود و جامعه ما مجموعه‌اى از بهترین انسان‌ها و سرشارترین عاطفه‌ها مى‌شود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول