اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کردستان خبر داد

9800 پرونده مددجویی در کردستان آماده تحویل به بانک‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان گفت: 9 هزار و 800 پرونده اشتغال مددجویان زیر پوشش این نهاد برای دریافت تسهیلات آماده تحویل به بانک‌های عامل استان است.

9800 پرونده مددجویی در کردستان آماده تحویل به بانک‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد بعدازظهر امروز در دیدار با فرماندار دهگلان اظهار کرد: اعتبارات اشتغال مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در این استان نسبت به سال گذشته 60 درصد افزایش داشته است.

به گفته وی اعتبارات اشتغال مددجویان کردستانی در سال گذشته 50 میلیارد تومان بوده است که امسال با افزایش 60 درصدی به 80 میلیارد تومان رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان با اشاره به ایجاد بیش از 9 هزار و 700 فرصت شغلی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد مقدس در سال گذشته در این استان گفت: کمیته امداد با بهره‌گیری از امکانات مالی امداد، مصوبات سفرهای رهبری و هیئت دولت و همچنین تسهیلات دریافتی از بانک‌های عامل این میزان فرصت شغلی را برای افراد نیازمند و زیر پوشش خود ایجاد کرده است.

وی پایداری را از مهم‌ترین ویژگی شغل‌های کمیته امداد عنوان کرد و گفت: مشاغل ایجاد شده توسط کمیته امداد در مقایسه با سایر مشاغل از پایداری و ثبات بیشتری برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد:‌ در راستی آزمایی‌هایی که توسط کارگروه‌های اشتغال استان از مشاغل ایجاد شده کمیته امداد صورت گرفته، کوچک‌ترین مشکلی وجود نداشته است.

وی در ادامه از تحقق 13درصدی تعهدات این نهاد مقدس در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان زیر پوشش در سال‌‌جاری خبر داد و گفت: در زمینه آماده‌سازی پرونده اشتغال مددجویان این نهاد بیش از تعهدات عمل کرده و از جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور برخوردار است.

موسی‌نژاد با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) به منظور پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان با بانک‌های ملی، تجارت، مسکن، رفاه، صادرات و کشاورزی در سطح استان تفاهمنامه امضا کرده است، تصریح کرد: بر اساس این تفاهمنامه‌ها بیش از 240 میلیارد ریال در زمینه مشاغل خرد و 65 میلیارد ریال در زمینه مشاغل خانگی به مددجویان مجری طرح‌های اشتغال در کردستانی پرداخت می‌شود.

وی از ایجاد بیش از 10 هزار فرصت شغلی با استفاده از این اعتبارات و اعتبارات صندوق اشتغال مددجویان در سال‌جاری در این استان خبر داد و گفت: سهم شهرستان دهگلان از  این میزان ایجاد 940 فرصت شغلی است.

وی در پایان تصریح کرد:‌ در حال حاضر بیش از 50 درصد از پرونده‌های اشتغال مددجویان دهگلانی برای دریافت تسهیلات آماده ارجاع به بانک‌های عامل است.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول