اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور گچساران:

نیازهای دانشجویان شاهد را به بهترین شکل برطرف می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور گچساران گفت: تلاش ما این است که نیازهای دانشجویان شاهد و ایثارگر را به بهترین شکل برطرف کرده و مطلوب‌ترین خدمات را به آنان ارائه دهیم.

نیازهای دانشجویان شاهد را به بهترین شکل برطرف می‌کنیم

سید حمید‌رضا رخشا پیش از ظهر امروز در حاشیه دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: دیدار مدیرکل و هیئت همراه وی سبب رضایتمندی دانشجویان شاهد و ایثارگر و اعضای هیئت علمی و کارکنان این دانشگاه شد.

وی با بیان اینکه این دیدار سبب خرسندی و دلگرمی همه فرزندان شاهد و ایثارگر شده است، افزود: هدف سفر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد به گچساران و دیدار با دانشجویان شاهد و ایثارگر، تلاش در راستای برطرف کردن مشکلات و نیازهای آموزشی و فرهنگی این دانشجویان است.

* حل مشکلات فرزندان شاهد و ایثارگر وظیفه همگانی است

رئیس دانشگاه پیام نور گچساران بیان داشت: 44 دانشجوی دختر و پسر فرزند شاهد و ایثارگر در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

رخشا افزود: خدمات متنوعی به همه آنان از طرف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد و همچنین از سوی این دانشگاه ارائه می‌شود.

وی عنوان داشت: برگزاری کلاس‌های آموزشی و تقویتی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و همچنین برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی از جمله برنامه‌های اجرایی این دانشگاه برای دانشجویان شاهد و ایثارگر است.

رخشا تصریح کرد: تلاش ما این است که نیازهای دانشجویان شاهد و ایثارگر را به بهترین شکل برطرف کرده و مطلوب‌ترین خدمات را به آنان ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های پدران آنان هستیم، تأکید کرد: همه ما باید به عنوان والدین به این قشر عزیز نگاه کرده و خلاء از دست دادن پدرانشان را با ابراز محبت و همراهی جبران کنیم.

رخشا ادامه داد: نگاه ما به فرزندان شاهد و ایثارگر باید نگاه محبت‌آمیزی باشد و همه مسئولان وظیفه دارند که نسبت به رفع نیازهای آنان تلاش کنند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول