اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور کارون‌های راهیان نور برگزار می‌شود

‌دعای عرفه در مناطق عملیاتی فتح المبین و فکه شوش

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شوش از برگزاری دعای عرفه امسال با حضور مردم و میهمانانی از سایر شهر های استان در زیارتگاه شهدای فتح المبین و فکه خبر داد.

‌دعای عرفه در مناطق عملیاتی فتح المبین و فکه شوش

سرهنگ پاسدار علی صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: امسال هم همچون سال‌های گذشته دعای روز عرفه با شکوه هر چه تمام‌تر با حضور پررنگ مردم در زیارتگاه شهدای فتح المبین شوش برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم رأس ساعت 13 روز عرفه در زیارتگاه شهدای فتح المبین و زیارتگاه فکه  که میزبان کاروان‌های راهیان نور هستند برگزار می‌شود.

این مقام مسئول تأکید کرد: محل حرکت شرکت کنندگان دعای عرفه زیارتگاه فتح‌المبین از درب مسجد امام سجاد(ع) خیابان 15 خرداد خواهد بود.

صفری با اشاره به این که این مراسم با همت مجموعه فرهنگی رایت العباس و هیئت رزمندگان و معاونت فرهنگی سپاه شوش برگزار می‌شود از عموم مردم دعوت می‌رساند که در این مراسم حضور به هم رسانند.

صفری بر استفاده دشمن از ابزار فرهنگی و رسانه‌ها برای تخریب روحیه معنوی جوانان اشاره و تاکید کرد: دشمن با وجود ایجاد موانع بسیار برای تسلط بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نتیجه نرسیده است و می‌خواهد با استفاده از رسانه‌ها و ایجاد فضاهای خارج از عرف اسلامی برای جوانان، آن‌ها را جذب خود کند و ما باید با راهکارهای درست و سنجیده بتوانیم این حرکت را کنترل کنیم.

وی همچنین از شجره طیبه صالحین به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج برای جوانان نام‌برد و تاکید کرد: دشمنان با کینه‌ای که بر علیه نظام جمهوری اسلامی دارند به دنبال این هستند که ضربات فرهنگی به جامعه اسلامی بزنند لذا متولیان فرهنگی هر منطقه و جایجای ایران باید بکوشند که با اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، اعتقادی و معنوی نسبت به حرکت دشمن واکنش نشان دهند.

وی همچنین با اشاره به برنامه آینده گفت: در دهه اول محرم هیئت رزمندگان نیز در بقعه دعبل خزاعی با حضور سخنرانان و مداحان اهل بیت مراسم عزاداری را برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول