اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حوادث غیرمترقبه خوزستان:

آتش سوزی خط لوله گاز شوش مهار شد / حل مشکل گاز شمال خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان گفت: حادثه آتش‌سوزی خط لوله گاز در منطقه هفت تپه با کمک نیروهای امدادی مهار شد.

آتش سوزی خط لوله گاز شوش مهار شد / حل مشکل گاز شمال خوزستان

محمدرضا آملازاده امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: آتش‌سوزی در خط لوله گاز شهرستان با تلاش‌های گروه‌های اطفای حریق به طور کامل مهار شده و اکنون مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه با قطع گاز این خط لوله شهرهای شمالی خوزستان دچار مشکل تامین گاز می‌شوند، تاکید کرد: با تلاش شرکت گاز خوزستان، مشکل تامین گاز شهرهای شمالی نیز برطرف شده است و همه این شهرها گازدار هستند.

این مقام مسئول در مرکز مدیریت بحران خوزستان با تأکید بر اینکه بررسی‌های کارشناسی برای کشف علت این رخداد آغاز شده است، خاطر نشان کرد: تا این لحظه علت حادثه برای کارشناسان مشخص نشده است.

آملازاده با اشاره به حل مشکل تأمین گاز جایگاه‌های CNG در شهرهای شمالی خوزستان، افزود: در شهرهای شمالی خوزستان مشکلی برای جایگاه‌های CNG به وجود آمده بود که با تدبیر شرکت گاز خوزستان این مشکل نیز برطرف شده است.

وی از تلاش نیروهای شرکت گاز خوزستان برای رفع مشکل تامین گاز شهرهای خوزستان تجلیل کرد و ادامه داد: در شرایط کنونی هیچ مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شامگاه گذشته راس ساعت 22:20 خط لوله 22 اینچی گازی در منطقه هفت تپه از توابع شهرستان شوش به دلایل نامعلومی آتش گرفت و شهرهای شمالی خوزستان را برای چند ساعت با مشکل تامین گاز مواجه کرد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول