اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل تخلف گران‌فروشی

یک نمایندگی شرکت گاز در مهرستان محکوم به جزای نقدی شد

خبرگزاری فارس: یک نمایندگی شرکت گاز در شهرستان مهرستان به دلیل تخلف گرانفروشی محکوم به جزای نقدی شد.

یک نمایندگی شرکت گاز در مهرستان محکوم به جزای نقدی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی سیستان‌وبلوچستان، گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی در قالب اکیپ‌های نظارتی با همکاری نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، مرکز بهداشت مجامع امور صنفی و شرکت نفت در سطح شهرستان‌های سیستان‌وبلوچستان فعال شدند.

در این بازرسی‌ها از واحدهای صنفی بازدید و بازرسان ضمن ارائه تذکرات لازم به واحدهای صنفی، برای واحدهای متخلف بدلیل تقلب، احتکار، گرانفروشی، درج نکردن قیمت و عرضه خارج از شبکه پرونده تخلفاتی تشکیل و برای رسیدگی و اعمال قانون به شعب تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.

تعزیرات حکومتی سیستان‌وبلوچستان در خبر دیگری از جریمه نمایندگی یک شرکت توزیع گاز در شهرستان مهرستان خبر داد.

در اجرای پیگیری گزارشات دریافتی از دفتر مناطق محروم مبنی بر وقوع برخی تخلفات از جمله گرانفروشی، جهان‌آبادی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان سراوان به اتفاق بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت این شهرستان برای بازدید به متصدی عاملیت یک شرکت توزیع گاز در شهرستان مهرستان رفتند.

در این بازرسی تخلف گران‌فروشی 200 عدد سیلندر یازده کیلویی ثبت و منجر به تشکیل پرونده و به تعزیرات حکومتی سراوان ارجاع شد.

در همین راستا پس از انجام تحقیقات لازم و سیر مراحل قانونی و با توجه به محتویات موجود در پرونده، شعبه یاد شده تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متصدی عاملیت شرکت فوق را به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 4 میلیون ریال و همچنین نصب پلاکارد به مدت 72 ساعت بر سردرب واحد متخلف در حق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول