اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

سازمان ملل در اختیار استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خورموج گفت: سازمان ملل برای جلوگیری از ظلم و استبداد در جهان تشکیل شد اما امروز به وضوح می‎بینیم که این سازمان در اختیار استکبار جهانی است.

سازمان ملل در اختیار استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در خطبه‎های نماز جمعه این هفته خورموج اظهار داشت: این سازمان بعد از جنگ جهانی و با عضویت 180 کشور تاسیس شد اما سازمان ملل امروز در اختیار استکبار جهانی است و شورای امنیت و کمیسیون حقوق بشری به طور کامل به استکبار خدمت می‎کند.

وی تاکید کرد: آنچه مشخص است این است که سازمان ملل فقط در انحصار استکبار جهانی است به طوری که ظالمان حق وتو را برای خود محفوظ می‎دانند.

مصلح با اشاره به هفته بهداشت روان که امسال به نام «افسردگی یک بحران جهانی» نامگذاری شده است اضافه کرد: یکی از عمده‎ترین هدف در هفته بهداشت و روان ارتقاء و افزایش آگاهی و تغییر و اصلاح نگرش اقشار جامعه نسبت به مسائل بهداشت روان است.

وی افزود: آموزش و پرورش باید خطر افسردگی را در دانش‎آموزان جدی بگیرد زیرا آمار و ارقام بدی در کشور نسبت به سلامت روان داده می‎شود و بیماران روانی در کشور باید مانند بیماری‎های جسمی درمان شوند.

مصلح یادآور شد: یکی از راه‎های پیشگیری از بیماری روانی گناه نکردن و پرهیز از گناه است زیرا تمام آرامش‎ها در سایه ذکر خداست.

امام جمعه خورموج اظهار داشت: مشاوران بیماری روانی از حدیثی از قرآن و روایت ائمه اطهار(ع) اسناد کنند و با آن ترویج و راه حل بدهند که مشکل را حل کنند و این علوم انسانی وارداتی نمی‎تواند مشکل را حل کند بلکه گاهی اوقات مشکل‎ساز نیز هست.

مصلح به سالروز شهادت مظلومانه زائران ایرانی در سال 66 اشاره کرد و یادآور شد: رژیم سعودی، حجاج ایرانی را به جرم شعار علیه استکبار جهانی و برائت از مشرکین و الموت الامریکا و الموت الاسرائیل و به دستور مستقیم آمریکا به شهادت رساند.

وی ادامه داد: امسال هم حجاج ایرانی به همراه دیگر مسلمانان خود را برای شعار علیه استکبار جهانی و برائت از مشرکین آماده می‎کنند گرچه اعلام کرده‎اند وهابیون خبیث اجازه برائت از مشرکین را نمی‎دهند اما شعار برائت از مشرکین جزو لاینفک حج ابراهیمی است.

مصلح گفت: در تمام جهان علیه فیلم توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام راهپیمایی و سازندگان آن را محکوم کردند اما تنها کشوری که در آن هیچ عکس‎العملی صورت نگرفت عربستان سعودی بود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول