اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی زرندیه:

سارق احشام در زرندیه دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از دستگیری سارق احشام این شهرستان در کمتر از چند ساعت خبر داد.

سارق احشام در زرندیه دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک داوود کاظمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اراک اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان موفق شدند در یک عملیات ویژه سارقان احشام 31 رأس دام را شناسایی و دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: در رابطه با این سرقت فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و ضمن معرفی خود به عنوان چوپان عنوان داشت؛ دو نفر ناشناس با سر و صورت بسته وارد یک دامداری شده و 31 رأس احشام وی را به سرقت برده‌اند که رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه بیان داشت: به منظور رسیدگی به این موضوع اکیپی از ماموران پلیس آگاهی یگان امداد، کلانتری 12 زاویه و کلانتری 13 پرندک وارد عمل شده و اطراف محل سرقت و نیز محورهای خروجی مواصلاتی را مسدود کردند.

کاظمی افزود: پس از تحقیقات مقدماتی از چوپان مشخص شد که وی به همراه همسرش در دامداری داخل اتاق نگهبانی بودند که سارقان با سر و صورت بسته وارد اتاق شده و ضمن تهدید اقدام به بستن دست و پای آن‌ها کرده و تعداد 31 رأس احشام را از دامداری به صورت پیاده خارج و به بیابان‌های اطراف برای بارگیری انتقال داده‌اند.

وی خاطر نشان ساخت: با توجه به اظهارات چوپان مبنی بر اینکه دو ماه قبل یک نفر از چوپانان که با وی کار می‌کرده از محل دامداری توسط مالک اخراج شده، بلافاصله ماموران به محل سکونت چوپان اخراجی مراجعه که وی در منزل حضور نداشته و با اقدامات فنی و اطلاعاتی در نهایت وی را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

به گفته وی متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها در ابتدا منکر سرقت شده و پس از مواجهه حضوری با چوپانان و ارائه ادله و مستندات از سوی پلیس، به سرقت احشام با همدستی پسر خاله خود اعتراف کرد و گفت؛ پس از ورود به دامداری و بستن دست و پای نگهبان و همسرش و خروج گوسفندان به مسافت پنج کیلومتر با توجه به حضور عوامل گشتی در محاصره قرار گرفتم و برای فرار، احشام را رها کرده و به منزل خود مراجعه و با تعویض لباس برای عدم شناسایی به مخفیگاهم رفتم.

وی گفت: ماموران انتظامی پس از جستجو احشام مسروقه را در 10 کیلومتری محل یافتند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول