اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تابستان امسال

گیلانی‌ها بیش از یک میلیارد کیلو وات ساعت برق مصرف کردند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان از تولید بیش از 3 میلیارد کیلو وات ساعت برق در تابستان امسال خبر داد و گفت: از این مقدار، بیش از یک‌میلیارد و 497 میلیون کیلو وات ساعت برق در گیلان مصرف و بقیه صادر شد.

گیلانی‌ها بیش از یک میلیارد کیلو وات ساعت برق مصرف کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کریم آزادگان عصر امروز در جمع معاونان و مدیران شرکت برق منطقه‌ای استان در سالن کنفرانس شرکت برق منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه در سال‌های اخیر موفقیت‌های زیادی در این شرکت کسب شده است، اظهار کرد: بهره‌برداری برتر در زمینه ارتقای کیفیت و تامین برق مطمئن و پایدار از جمله این موفقیت‌هاست.

وی کاهش تلفات، نگه‌داری و تعمیرات شبکه‌های انتقال و فوق توزیع در بین شرکت‌های برق منطقه‌ای را از جمله مهم‌ترین موفقیت شرکت برق استان عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با تصریح بر اینکه کسب این موفقیت‌ها حاصل تلاش تمام همکاران بوده است، ابراز کرد: دانایی، آگاهی، همکاری و کمک کردن به یکدیگر مهم‌ترین موضوع است و ما در تفکر سیستمی خود باید جهت‌گیری ویژه‌ای داشته باشیم تا بتوانیم با خلق یک سازمان یادگیرنده در ماموریت‌های خود هم‌افزایی ایجاد کنیم.

وی مهندسی و طراحی دقیق بر مبنای دانش و علم روز را بهترین کار برای تعمیرات و پیشگیری از خاموشی و تلفات انرژی دانست و تصریح کرد: تمام کارکنان باید از شرایط حاکم بر جهان و کشور در این روزها آگاهی داشته باشند.

آزادگان با اشاره به اینکه ما در شرایط خاصی هستیم، خاطرنشان کرد: احتمالا در آینده با کمبود نقدینگی و سوخت مواجه می‌شویم که این امر از جمله چالش‌های پیش روی ماست.

وی انجام یک کار گروهی و درک شرایط و نیز ارائه راهکارهای مناسب را مسئولیت بزرگ مدیران شرکت برق دانست و اذعان کرد: برای رسیدن به موفقیت نباید خود را جدا از تولید کنندگان و پیمانکاران بدانیم و باید شرایط را برای فعالیت آنها فراهم کنیم تا بتوانیم وظایف خود را به صورت مطلوب به سرانجام برسانیم.

این مسئول در ادامه به وضعیت تبادلات برق گیلان اشاره کرد و یادآور شد: در تابستان امسال از نیروگاه‌های سیکل ترکیبی استان، شهید بهشتی لوشان، آبی سپیدرود و انرژی‌های نو «بادی» و نیروگاه B.O.T پره‌سر رضوانشهر در مجموع مقدار 3 میلیارد و 319 میلیون و 232 هزار و 256 کیلو وات ساعت تولید خالص برق منطقه‌ای گیلان بوده است.

وی ادامه داد: از میزان تولید برق مذکور، مقدار یک‌میلیارد و 497 میلیون و 580 هزار و 641 کیلو وات ساعت در گیلان به مصرف رسید و یک‌میلیارد و 821 میلیون و 651 هزار و 615 کیلو وات ساعت از طریق شبکه سراسری به استان‌های همجوار صادر شده است.

آزادگان وضعیت تولید برق منطقه‌ای گیلان در تابستان سال گذشته را 2 میلیارد و 866 میلیون و 819 هزار و 412 کیلو وات ساعت عنوان کرد.

به گفته وی تابستان سال گذشته در گیلان یک‌میلیارد و 401 میلیون و 404 هزار و 776 کیلو وات ساعت برق مصرف شد و در مجموع تبادل یک‌میلیارد و 465 میلیون و 414 هزار و 636 کیلووات ساعت برق صورت گرفت.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان خاطرنشان کرد: در تابستان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بخش تولید 15.78 درصد، در تبادل انرژی 24.31 درصد و در مصرف برق نیز 6.86 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول