اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار عنوان کرد

ارائه درخواست تعویق دیدار تیم هندبال ثامن‌الحجج با ستاره فروغ

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج (ع) سبزوار گفت: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقات هندبال آسیا و احتمال آسیب‌دیدگی بازیکنان، درخواست تعویق بازی با ستاره فروغ کرمان را به فدراسیون ارسال کرده‌ایم.

ارائه درخواست تعویق دیدار تیم هندبال ثامن‌الحجج با ستاره فروغ

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، قاسم شعبانپور اظهار کرد: با توجه به برگزاری نخستین دیدارمان در رقابت‌های هندبال آسیا در روز 12 آبان ماه و احتمال آسیب دیدگی بازیکنان از فدراسیون خواستیم بازی روز پنج‌شنبه 4 آبان ماه را به زمان دیگری موکول کند.

شعبان‌پور در مورد بازی قبلی این تیم در مقابل نیروی زمینی ارتش که روز 29 مهرماه در خانه هندبال تهران برگزار شد، گفت: بازی مقابل بازیکنان جوان و دونده تهرانی برای آمادگی و هماهنگی بیشتر بازیکنان در مسابقات آسیا خیلی موثر بود.

وی افزود: نیمه اول این بازی با نتیجه 19 بر 16 و با اختلاف 3 گل به پایان رسید و نیمه دوم با بازکردن دفاع و حملات بیشتر این بازی را با نتیجه 33 بر 24 به سود خود به پایان رساندیم.

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج (ع) محروم شدن تماشاچیان سبزواری از سوی کمیته انضباطی فدراسیون هندبال در پی نیمه‌تمام ماندن بازی صنعت مس کرمان که روز 21 مهر ماه در سالن سربداران سبزوار برگزار شد را غیر منصفانه دانست و گفت: این حق تماشاگران فهیم سبزواری نیست و قطعا به این رای واکنش نشان خواهیم داد.

دیدار نیمه‌تمام تیم هندبال ثامن‌الحجج (ع) سبزوار و صنعت مس کرمان با رای کمیته انضباطی فدراسیون 10 بر صفر به سود تیم سبزواری اعلام شد و این تیم برای یک جلسه از داشتن تماشاچی در بازی خانگی محروم شد و حمید شجاع مربی این تیم برای دو بازی از نشستن روی نیمکت تیمش محروم شد و مدیرعامل این باشگاه نیز محکوم به پرداخت 10 میلیون تومان جریمه شد.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول