اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زرند:

پشتیبانی از ولایت ترفندهای دشمن را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان زرند گفت: تا زمانی که مردم پشتیبان ولایت هستند هیچ ترفندی از دشمنان برای از بین بردن نظام و خدشه وارد کردن به آرمان‌های انقلاب اثر نمی‌گذارد.

پشتیبانی از ولایت ترفندهای دشمن را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام محمدعلی جعفری بعد از ظهر امروز در نشست تربیتی بصیرتی حلقه‌های صالحین ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع) به برخی ویژگی‌های آن حضرت از جمله باقرالعلوم یعنی شکافنده علم اشاره کرد.

وی در ادامه با تشریح بحث اقتصاد مقاومتی و اینکه منظور از اقتصاد مقاومتی چیست، آیا منظور حذف کمک هزینه‌ها و بودجه‌های کشور است، اظهار داشت: ما دنبال گفتمان غالب ولایت در جامعه هستیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان زرند گفت: امروز کشور در جنگ تمام عیار اقتصادی با استکبار جهانی و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد.

جعفری بیان داشت: مقام معظم رهبری در خراسان شمالی در زمینه تحریم‌ها و راه‌های مقابله با آن به مردم توضیح دادند، اقتصاد مقاومتی یعنی روی پای خود بایستیم، بدون درآمد نفت کشور را اداره و با استفاده صحیح سرمایه را تبدیل به سرمایه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از روزی که یاد می‌دهیم، تحریم در کشور قرار دارد در سال 1979 جیمی کارتر 12 میلیون دلار دارایی ایران در آمریکا را ضبط کرد در سال 1984 ریگان بعد از بمب‌گذاری در لبنان ایران را در فهرست کشورهای تروریست قرار داد و اینکه ایران از لیست کشورهایی که از بانک جهانی وام بگیرند، حذف شد.

جعفری گفت: اقتصاد مقاومتی اصل آن مردمی کردن اقتصاد است، اقتصاد دولتی، اقتصاد تعاونی و اقتصاد بخش خصوصی که اقتصاد مقاومتی یعنی وابستگی به نفت کم شود.

وی در ادامه به فتنه 88 و توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: تا زمانی که مردم پشتیبان ولایت هستند هیچ ترفندی از دشمنان برای از بین بردن نظام و خدشه وارد کردن به آرمان‌های انقلاب اثر نمی‌گذارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان زرند گفت: مردم در سفر اخیر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی شور و علاقه و وفاداری خود را به نظام و ولایت ثابت کردند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول