اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر:

پوشش برنامه‌های دهه ولایت خرمشهر در مساجد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: 10 مسجد با محوریت یک مسجد شاخص برای اجرای برنامه‌های دهه ولایت شهرستان در دستور کار قرار گرفته‌اند.

پوشش برنامه‌های دهه ولایت خرمشهر در مساجد

حجت‌الاسلام احمد علوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر با تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن عید غدیرخم و دهه ولایت اظهار کرد: در این رابطه 10 مسجد با محوریت یک مسجد شاخص برای اجرای برنامه‌های دهه ولایت انتخاب شده و در دستور کار قرار گرفته است.

وی بر یکپارچه کردن برنامه‌های دهه ولایت تأکید کرد و افزود: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برای برگزاری برنامه‌های مناسبتی عید غدیر و دهه ولایت به صورت مشارکتی با مردم تعامل و همکاری مطلوبی برقرار کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر خاطرنشان کرد: همسو کردن کارها و برنامه‌های اجرایی دهه ولایت از طریق ستاد عید غدیر باید انجام پذیرد تا برنامه‌ها به طور منظم و هماهنگ اجرایی شود.

وی اضافه کرد: غدیر، تنها نه به‌عنوان روزى تاریخى‏، بلکه به‌عنوان یک‏ «عید اسلامى‏» مطرح است و مراسم‌های آن باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

علوانی با اشاره به اینکه عید غدیر، مراسم و سنت‌هاى خاصى ‏را مى‏طلبد، ادامه داد: باید این عید مسلمانان را بزرگ داشت و برشکوه آن افزود تا ارزش‌هاى نهفته در این روز، همواره زنده بماند.

وی در ادامه خطاب به شهروندان تصریح کرد: مردم به‌ویژه جوانان باید با حضور در مراسم‌های مرتبط با این عید بزرگ مسلمانان بیش از پیش با سیره نبوی آشنا شده و بر تبیین ارزش‌های آن بین نسل‌های آینده همت کنند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول