اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

دلدادگی مردم به ولایت دشمن را ناکام کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اهواز گفت: دلدادگی مردم به ولایت فقیه دشمنان ایران اسلامی را ناکام کرده و دشمنان مایوس از تحقق نقشه‌های شوم خود شده‌اند.

دلدادگی مردم به ولایت دشمن را ناکام کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر اهواز اظهار داشت: دلدادگی مردم ایران به ولایت فقیه بیش از آن چیزی است که دشمن حساب کرده بود و در شرایط کنونی استکبار از این دلدادگی بسیار عصبانی است.

وی افزود: دلدادگی مردم به ولایت و اسلام دشمن را در رسیدن به اهداف خباثت آمیزش ناکام کرده و خواهد کرد و این دلدادگی در استقبال بی‌نظیر مردم در سفر مقام عظمای ولایت به خراسان شمالی کاملا مشهود بود.

حاجتی تاکید کرد: با وجود فشارهای چند دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران نه تنها عقب‌نشینی نکرده بلکه با حرکت رو به جلو خود دشمن را از اهدافش ناکام کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ملت مقاوم ایران اسلامی بیش از 30 سال است که تحریم است و چنین حرکت‌هایی تنها در راستای جنگ روانی در جامعه داخلی است.

امام جمعه موقت اهواز افزود: هرچند فشارهای دشمن مشکلاتی برای ما ایجاد کرده، ولی برخی کوتاهی‌ها از جمله فقدان نظارت مناسب بر بازار و برخورد با گرانی و احتکار را نیز نباید فراموش کرد.

حاجتی تاکید کرد: نباید شرایط را برای عرض اندام برخی سودجویان و فرصت‌طلبان فراهم کرد و نبود نظارت کافی این شرایط را به وجود می‌آورد.

وی پرواز پهباد حزب الله بر فراز سرزمین‌های اشغالی فلسطین با وجود داشتن تجهیزات و پدافند پیشرفته را نشانه عجز و ناتوانی صهیونیست‌ها و قدرت پوشالی آنان توصیف کرد و گفت: سرنگونی این پهباد توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در حالی صورت گرفت که آنان قدرت به زمین نشاندن آن را نداشتند و عملا ناتوانی خود را در برابر قدرت حزب الله نشان دادند.

این مسئول تاکید کرد: رژیم صهیونیستی از مقابله با حزب‌الله لبنان عاجز است چه برسد به ایران مقتدری که در شرایط کنونی از نظر دانش در رتبه‌های نخست جهان قرار دارد.

انتهای پیام/ن10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول