اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک مسئول در فنی ‌و حرفه‌ای کرمان:

نقش رسانه‌ها در تغییر فرهنگ شغل تاثیرگذار است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره سنجش و ارزشیابی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: نقش رسانه‌ها در تغییر فرهنگ شغل در جامعه بسیار تاثیرگذار است و با تداوم فعالیت‌ها می‌توان در حوزه تغییر فرهنگ شغل در جامعه تلاش کرد.

نقش رسانه‌ها در تغییر فرهنگ شغل تاثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا جهانگیری ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: در حوزه کار سه موضوع تولید شغل، فرهنگ‌سازی و ایجاد مهارت‌های لازم در افراد برای شغل‌های ایجاد شده مورد توجه است.

وی گفت: نقش رسانه‌ها در تغییر فرهنگ شغل در جامعه بسیار تاثیرگذار است و با تداوم فعالیت‌های رسانه‌ای می‌توان در حوزه فرهنگ‌سازی و تغییر فرهنگ شغل در جامعه تلاش کرد.

جهانگیری ابراز داشت: حضور تعداد زیادی افاغنه مشغول به کار در جامعه بیانگر وجود شغل در جامعه است، اما افراد باید به مشاغل فنی و تولیدی توجه کنند.

وی بیان داشت: ما وظیفه داریم ایجاد مهارت‌آموزی در جامعه داشته باشیم و فرهنگ شغل در جامعه را عوض کنیم.

جهانگیری تصریح کرد: برای هر کارآموز دوره‌های 18 ماه بیش از 6 میلیون تومان هزینه می‌شود تا یک تکنیسین ماهر به جامعه تحویل داده شود.

وی بیان کرد: تنها راه حل مشکل در زمینه اشتغال فرهنگ‌سازی است و با توجه به وجود شغل در جامعه، فرهنگ شغل باید تغییر کند.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان با اشاره به اینکه جذب کارآموز در برخی مراکز فنی و حرفه‌ای به اندازه تعداد ظرفیت کارگاه‌ها نیست، جای تأسف دارد و می‌طلبد که هرچه بیشتر به توسعه اطلاع‌رسانی در زمینه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای توجه شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول