اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی بنیاد شهید

امسال برای 94 نفر در ملایر شغل ایجاد شد

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران ملایر گفت: امسال سهمیه ایجاد اشتغال در بنیاد شهید ملایر 119 نفر است که از ابتدای امسال تاکنون برای 94 نفر اشتغال ایجاد شده است.

امسال برای 94 نفر در ملایر شغل ایجاد شد

اسماعیل حمزه‎لویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: تکریم و گرامیداشت یاد شهدا وظیفه همه ملت ایران است و در این راستا بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان دستگاه خدمت‌رسانی، خدمات مختلفی را به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ارائه می‌دهد.

وی یکی از مهم‌ترین خدمات بنیاد شهید را ایجاد اشتغال برای فرزندان شهدا و خانواده‌های آنها عنوان کرد و گفت: در سال گذشته بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملایر با توجه به سهمیه ایجاد اشتغال تعیین شده، برای 72 نفر شغل ایجاد کرد که بالاتر از سهمیه تعهد شده بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملایر ابراز داشت: امسال نیز سهمیه ایجاد اشتغال در بنیاد شهید ملایر 119 نفر است که از ابتدای سال جاری تاکنون برای 94 نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی یادآور شد: اشتغال‌های ایجاد شده در دستگاه‌ها و یا از طریق پرداخت وام خوداشتغالی به متقاضیان بوده است که در واقع 74 درصد تعهد اشتغال امسال عملی شده و پیش‌بینی می‌شود از سهمیه تعهد شده برای ما اشتغال بیشتری را تا پایان امسال ایجاد کنیم.

حمزه‌لویی در ادامه از اجرای طرح «ابراهیمیان» برای نخستین بار توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و گفت: این طرح همزمان در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در این طرح که از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر انجام خواهد گرفت مسئولان بنیاد شهید با حضور در منازل «شهدای سید» از نزدیک با این خانواده‌ها دیدار و به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی خواهند کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملایر در پایان از برگزاری هفت یادواره شهدا از ابتدای امسال تاکنون در ملایر خبر داد و افزود: بیشتر یادواره شهدا در نیمه دوم سال انجام می‌شود و تا پایان سال بیش از 40 یادواره در شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول