اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری خلخال:

بسترهای زیرساختی برای سرمایه‌گذاری گردشگری در خلخال آماده است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری خلخال گفت: تمامی بسترهای زیرساختی در راستای سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های خلخال و کوثر و در حوزه‌های گردشگری، سرمایه‌گذاری و صنعت و معدن و کشاورزی آماده است.

بسترهای زیرساختی برای سرمایه‌گذاری گردشگری در خلخال آماده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز در جلسه کمیته برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری خلخال و کوثر، اظهار داشت: میهمانان این همایش از سایت‌های گردشگری اندبیل، ازناو و گردنه الماس بازدید خواهند کرد.

فرماندار کوثر نیز در این نشست از امنیت کامل بخش‌های سرمایه‌گذاری دو شهرستان برای سرمایه گذاران بخش خصوصی خبر داد.

سید سعدالله رئیس‌ساداتی اظهار داشت: جنوب استان در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری به طول کامل معرفی خواهد شد.

همچنین سید محمد ساده روح شهردار خلخال نیز از آمادگی کامل شهر خلخال برای استقبال از میهمانان همایش خبر داد و افزود: مسیر‌های استقبال طبق پیشنهاد کمیته استقبال همایش آماده شده است و فضا‌سازی مناسب در راستای برگزاری هر چه مناسب این همایش توسط شهرداری آماده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری خلخال و کوثر از چند ماه پیش در کمیته برنامه‌ریزی استانداری اردبیل به ریاست استاندار مورد تصویب قرار گرفته بود که با مشارکت استانداری، فرمانداری‌های تابعه و ادارات ارشاد و همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی دو شهرستان در ششم و هفتم آبان ماه برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام فرمانداری خلخال مهم‌ترین بخش این همایش کمیته اطلاع‌رسانی است که از کلیه خبرنگاران و اصحاب رسانه استان و جراید و نشریات به این همایش دعوت شده و امکانات لازم جهت اسکان و پوشش و ارسال خبر در دانشگاه پیام نور خلخال آماده‌سازی شده است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول