اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی خبر داد

ایجاد بانک اطلاعات زمین‌های مستعد سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ایجاد بانک اطلاعات زمین‌های مستعد سرمایه‌گذاری در این استان را امری ضروری دانست.

ایجاد بانک اطلاعات زمین‌های مستعد سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط ‌عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی، سید مهدی رمضانی اظهار کرد: انتخاب زمین مناسب به عنوان نخستن گام اساسی و سرنوشت‌ساز در امر سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.

وی گفت: هم‌اکنون با توجه به نبودن بانک اطلاعاتی مناسب و به روز در خراسان جنوبی در ارتباط با زمین‌های قابل ارائه به سرمایه‌گذاران به ویژه سرمایه‌گذارنی که در حوزه‌های صنایع پایه و مادر تخصصی پیشنهاد دارند، شاهد طولانی شدن فرآیند معرفی و انتخاب زمین و سرگردانی سرمایه‌گذاران به ویژه سرمایه‌گذاران غیر بومی هستیم.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی افزود: در این راستا مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان برای حل مشکل موجود باید با همکاری دستگاه‌های متولی زیرساخت‌ها نسبت به تشکیل بانک اطلاعات زمین‌های مستعد سرمایه‌گذاری اقدام کند که در آن اطلاعات زمین‌ها به همراه زیرساخت‌ها (وضع موجود) و در صورت قابل پیش‌بینی بودن صحیح زیرساخت‌ها(وضع آتی) مشخص و تعیین شده باشد.

رمضانی با اشاره به مشکلات و آسیب‌های شناسایی شده در زمان معرفی زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری تصریح کرد: نحوه اجرا و پیشنهادات کاربردی برای عملیاتی شدن شناسایی زمین‌های مستعد سرمایه‌گذاری در دو دوره کوتاه‌مدت و میان‌مدت است.

در پایان ضمن تصویب موضوع تهیه و تدوین بانک اطلاعات زمین‌های مستعد سرمایه‌گذاری با مسئولیت سازمان امور اقتصادی و دارایی و با همکاری دفتر آمار و اطلاعات و GIS استانداری، عضویت دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل، نماینده شورای اسلامی خراسان جنوبی و تمامی دستگاه‌های متولی زیرساخت‌ها مورد تایید قرار گرفت و به سوالات مطرح شده در این ارتباط از سوی نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خراسان جنوبی پاسخ داده شد.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول