اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 خبر داد

برگزاری کارگاه «آموزش ترافیک» در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 تهران از برگزاری کارگاه «آموزش ترافیک» در این منطقه خبر داد.

برگزاری کارگاه «آموزش ترافیک» در جنوب تهران

عظیم بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، با اشاره به ارائه خدمات مدیریت شهری در محدوده حریم و روستاهای این منطقه اظهار داشت: در راستای برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزش شهروندی، کارگاه آموزش ترافیک در روستای اشرف‌آباد برگزار شد.

شهردار منطقه 20 تصریح کرد: چگونگی رعایت رفتار ترافیکی، آشنایی با عبور و مرور بر اساس اصول ترافیکی، آشنایی با قوانین و علائم راهنمایی و رانندگی از جمله مطالب عنوان شده در کارگاه مورد اشاره بوده است.

وی به اهمیت ارتقای آگاهی ساکنان محدوده حریم و روستاها در زمینه حقوق شهروندی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه این ناحیه در بخش حریم شهر تهران قرار دارد، خدمات مدیریت شهری به صورت ویژه به روستاهای تابعه این محدوده ارائه می‌شود.

شهردار منطقه 20 در پایان برگزاری کارگاه آموزشی «کنترل استرس و اضطراب در ایام سالمندی» در خانه بهداشت روستای اشرف‌آباد را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: به منظور ارتقای سلامت سالمندان، کارگاه مورد اشاره با اندازه‌گیری فشارخون سالمندان حاضر در جلسه و اهداء هدایایی به رسم یادبود پایان یافت.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول