اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

ترافیک کنگان مشکلات زیادی ایجاد کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: جمعیت شهرستان کنگان افزایش چشمگیری داشته و حجم ترافیک بسیار زیاد شده و ترافیک زیادی در سطح شهر ملموس و به معضل بزرگی تبدیل شده است.

ترافیک کنگان مشکلات زیادی ایجاد کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌شناس پیش از ظهر امروز در بازدید از تاسیسات زیربنایی سیلاب‌های شهر کنگان و مسیر کمربندی این شهر اظهار داشت: توسعه و عمران شهری از مسایل مهمی است که مسئولان باید مورد توجه جدی‌تر قرار دهند.

وی افزود: هم‌اکنون طرح‌های ارزشمندی در حوزه شهری در کنگان در دست اجراست که امیدوار هستیم به نتایج مورد نظر برسیم.

فرماندار کنگان با اشاره به اجرای پروژه‌ها توسط متخصصان داخلی خاطر نشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی تمام پروژه‌هایی که در کل کشور انجام می‌گرفت به دست کشورهای بیگانه و خارجی بود اما امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران نه تنها پروژه‌های کوچک بلکه پروژه‌های در سطح کلان در داخل و خارج کشور توسط همین مهندسان ایرانی صورت می‌گیرد.

یزدان‌شناس تصریح کرد: جمعیت شهرستان کنگان افزایش چشمگیری داشته و حجم ترافیک بسیار زیاد شده و ترافیک زیادی در سطح شهر ملموس و به معضل بزرگی تبدیل شده است.

وی با تاکید بر لزوم تکمیل کمربندی کنگان اضافه کرد: تسریع در انجام کار می‌تواند این پروژه مهم را به زودی به بهره‌برداری برساند و باید از توان و پتانسیل موجود نهایت بهره را ببریم.

فرماندار کنگان بیان کرد: کمربندی کنگان به طول 31 کیلومتر در دست اجراست که 9 کیلومتر آن آسفالت شده و مابقی نیز زیرسازی شده و ابنیه آن به اتمام رسیده است.

یزدان‌شناس بیان کرد: اعتبار این پروژه 420 میلیارد ریال است که از محل اعتبارات سازمان منطقه ویژه پارس اجرایی می‌شود.

وی یادآور شد: باید دست به دست هم دهیم و در مسیر رشد و شکوفایی شهرستان و استان و کشور گام برداریم.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول