اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏‌فقیه در دماوند در بازخوانی بیانات رهبری مطرح کرد

پیش‌‏بینی «بیداری اسلامی» از سوی رهبری در نخستین سفر استانی

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏‌فقیه در شهرستان دماوند گفت: رهبر فرزانه انقلاب در نخستین سفر استانی خویش به ایلام، رویش «بیداری اسلامی» را در جهان پیش‌‏بینی کرده بودند.

پیش‌‏بینی «بیداری اسلامی» از سوی رهبری در نخستین سفر استانی

حجت‌‏الاسلام محمد علاءالدینی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، 12 دی ماه سال 1369 نخستین سفر استانی خود را به منطقه مرزی ایلام انجام دادند.

وی ادامه داد: معظم‏‌له در آن زمان در میان شمار کثیری از مردم عاشق ولایت ایلام فرموده بودند که «امروز به یمن وجود فداکاری امت ایران، ملت‏های اسلامی دیگر بیدار شده‌‏اند و به خود آمده‌‏اند».

علاءالدینی اضافه کرد: ایشان در ادامه آن بیانات گران‏سنگ می‏فرمایند که «انقلاب اسلامی شعله‏ای بود که امام راحل برافروخت و مردم لبیک گفته، پای آن ایستادند و امروز در سراسر دنیای اسلام دل‏های مسلمانان جهان را جذب و آنها دلگرم کرده است».

نماینده ولی‏‌فقیه در شهرستان دماوند افزود: بیان چنین سخنانی ژرف و آینده‌‏نگری در خصوص وقایع مهمی در 22 سال قبل نشان‏ده‌نده عمق نگاه معظم‌‏له به تحولات منطقه‏‌ای و جهانی است.

وی با اشاره به دیگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سفرهای استانی یادآور شد: مقام عظمای ولایت در دیگر سفر استانی خود به لرستان در سال 1370 هجری شمسی فرمودند که «امروز ملت ایران با گذراندن دوران جنگ و مشکلات، وارد مبارزه جدیدی به نام سازندگی کشور شده‌‏اند».

علاءالدینی ادامه داد: ایشان در شهر قم نیز فرمودند که «امروز حوزه علمیه مانند گذشته جدای از تحولات عالم نیست و سخن از حوزه علمیه با مسائل جهان اسلام مرتبط است».

نماینده ولی‏‌فقیه در شهرستان دماوند اضافه کرد: یکی از موضوعات مورد تأکید معظم‌‏له در سفرهای استانی هشدار در خصوص خطر مروجان اسلام منهای روحانیت و تهی از سیاست است.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول