اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه‌کرد 121 میلیون تومان اعتبار

دبستان حضرت رسول(ص) فردوس به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: دبستان حضرت رسول(ص) فردوس با هزینه‌کرد 121 میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

دبستان حضرت رسول(ص) فردوس به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل نوسازی مدارس خراسان جنوبی، مدیر‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در مراسم افتتاح دبستان حضرت رسول(ص) شهرستان فردوس اظهار کرد: این مدرسه به همت خیرانی چون داریوش گلدوست‌رادی و اعظم گلدوست‌رادی و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس خراسان جنوبی احداث شده است.

محمدرضا بیگی ادامه داد: به منظور آماده‌سازی و اجرای این پروژه اعتبار بالغ بر 121 میلیون تومان هزینه شده و همچنین این دبستان دارای زیربنای 389 مترمربع است.

مدیر‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی تصریح کرد: از سال 84 که این استان تشکیل شد و مجامع خیران مدرسه‌ساز خراسان جنوبی و شهرستان‌ها و مناطق شکل گرفت تاکنون مبلغ 54 میلیارد تومان تعهد از خیران برای امر مقدس مدرسه‌سازی  جمع‌آوری شده است.

بیگی افزود: تاکنون 75 درصد از تعهدات خیران مدرسه‌ساز استان تحقق یافته است و این کمک‌ها  شامل اهداء زمین و مواردی دیگر از این قبیل بوده است.

وی اضافه کرد: تعداد 177 مرد، 142 زن  و 35 موسسه حقیقی و حقوقی جزء خیران نیک‌اندیش استان بودند که تاکنون کمک‌هایی را در راستای مدرسه‌سازی داشته‌اند.

مدیر‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: این کمک‌ها صرف انجام 406 پروژه عمرانی شده که 951 کلاس درس را شامل می‌شود و در کنار آن 110 فضای غیر کلاسی احداث و در حدود 300 هزار متر مربع زمین نیز توسط این خیران اهداء شده که از تعهدات این سال‌ها است.

در ادامه این مراسم به خیران نیک‌اندیش لوح تقدیری اهدا شد. 

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول