اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی:

شهرداری مشهد در بازسازی ورزشگاه تختی کمک کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: مجموعه تختی یک مجموعه پیر و کهنه است که بیش از 60 سال از تاریخ آن می‌گذرد و تاکنون به صورت جدی برای مرمت آن کار نشده و با توجه به قدمت این ورزشگاه شهردار در بازسازی آن کمک کند.

شهرداری مشهد در بازسازی ورزشگاه تختی کمک کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید علی اکبر هاشمی ظهر امروز و در یکصد و پنجاه و سومین جلسه علنی سومین دوره شورای اسلامی مشهد اظهار کرد: روز اول بعد از جلسه تودیع خود به سمت مدیرکل ورزش و جوانان گفتم که شأنیت ورزش استان جای خود را ندارد و باید کاری کرد تا شأنیت ورزش استان به جای خود برگردد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی افزود: در این 11 ماهی که از مدیریت من می‌گذرد در هیئت‌های  ورزشی استان اتفاقات خوبی افتاده و هفته گذشته که هفته ورزش و جوانان بود تقریباً تمام تیم‌های ما برد داشتند که البته این هنوز شروع کار است.

هاشمی خاطرنشان کرد: ما سعی کرده‌ایم شأنیت هیئت‌های ورزشی را بالا ببریم و در این راستا کار مفیدی که انجام شده بحث معاونت امور جوانان است که در حال حاضر برخی از استان‌ها این معاونت را ندارند و ما توانستیم توسط این قسمت در چند روز گذشته جشنواره زوج خوشبخت را برگزار کنیم.

وی در ارتباط با نمایشگاه اوقات فراغت گفت: اوقات فراغت صرف پرکردن آن مهم نیست و بهینه سازی آن مهم است که در این راستا نمایشگاه اوقات فراغت از جنبه‌های مختلف برگزار می‌شود و نگاه جدیدی را به بحث اوقات فراغت دارد و این نمایشگاه پنج سالن و پنج محور دارد که یکی از آنها ارتباط هیئت‌های ورزشی با مردم است.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی یادآور شد: در فضای امور جوانان کار کارشناسی انجام نشده بود اما در حال حاضربه گفته مسئولان وزارتخانه، خراسان‌رضوی در بحث امور جوانان یکی از موفق‌ترین استان‌ها است.

هاشمی با اشاره به کهنه بودن مجموعه تختی اظهار کرد: مجموعه تختی یک مجموعه پیر و کهنه است که بیش از 60 سال از تاریخ آن می‌گذرد و تاکنون خیلی جدی برای مرمت آن کار نشده و خواهشی که دارم چون این ورزشگاه به تاریخ مشهد گره خورده است و با بودجه امسال اداره‌کل ورزش و جوانان بعید است که بتوان آن را بازسازی کرد شهرداری کمک کند تا این ورزشگاه که چمن خوبی دارد بازسازی شود.

وی تاکید کرد: همان‌طور که بسیاری از شهرداری‌های کشور در بحث ورزش کمک می‌کنند از شهرداری مشهد تقاضا دارم اگر راهکار قانونی دارد مانند سایر شهرداری‌های کشور به ورزش کمک کند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی افزود: همان‌طور که برای روحیه مردم در ایام عید شهر را گل آرایی و تزئین می‌کنند اداره‌کل را مانند یک سازمان دولتی نبینند و این سازمان خدماتی است و کاملاً مرتبط به آحاد جامعه و مردم است

هاشمی با اشاره به تغییر کاربری برخی از زمین‌های ورزشی گفت: زمین‌هایی با کاربری ورزشی وجود دارند که شهرداری موافقت‌هایی را می‌کند و نظر اداره کل ورزش و جوانان لحاظ نمی‌شود و این زمین‌ها گرفته می‌شود را بررسی کنید تا حتی المقدور تغییر کاربری ندهند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول