اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان چالوس:

استادیوم ورزشی چالوس بین‌المللی ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان چالوس گفت: کلنگ ساخت استادیوم ورزشی چالوس با اعتباری معادل 5 میلیارد تومان از محل سفر مقام معظم رهبری به چالوس به زمین زده شد که در ساخت آن استاندارهای بین‌المللی لحاظ می‌شود.

استادیوم ورزشی چالوس بین‌المللی ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سید نورالدین حسینی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته تربیت بدنی بیان داشت: چالوس بیش از 30 رشته ورزشی و 40 باشگاه خصوصی فعال دارد و نیز سرانه ورزشی برای هر نفر با توجه به زیرساخت‌هایی که در سال‌های اخیر در چالوس فراهم شد و با رشد توام با شتاب همراه از شش دهم درصد مترمربع به یک مترمربع برای هر نفر ارتقا یافت که نرم جهانی آن یک و نیم متر مربع است.

وی ادامه داد: با چشم‌اندازی که داریم تا پایان سال پیش‌بینی شده بیمه ورزشی از 6 هزار مورد ثبتی کنونی به 8 هزار بیمه ورزشی افزایش پیدا کند.

حسینی به پروژه‌های ورزشی بهره‌برداری شده در روستای طویر مرزن آباد و سالن ورزشی چالوس محله اشاره کرد و ادامه داد: در سال گذشته و همچنین شش ماهه امسال نیز زمین ورزشی در لاهو کلاردشت با اعتبار ضربتی 15 میلیون تومان تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

* افتتاح سالن طبقاتی چالوس

این مسئول تصریح کرد: ترمیم و ایجاد چمن زمین فوتبال شهدای چالوس از مصوبات سفر مقام معظم رهبری بوده که 150 میلیون تومان اعتبار برای آن هزینه شد و به بهره‌برداری رسید و در اختیار ورزشکاران قرار گرفت.

رئیس ورزش و جوانان چالوس بیان داشت: سالن طبقاتی چالوس نیز که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به چالوس است طی سه ماه آینده در ضلع جنوبی ورزشگاه چالوس به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه 50 میلیون تومان برای ساخت و تکمیل زمین فوتبال آهنگرکلا هزینه شد، افزود: همچنین کلنگ ساخت استادیوم ورزشی در منطقه تجن‌کلا نیز با اعتباری معادل 5 میلیارد تومان از محل سفر مقام معظم رهبری به چالوس به زمین زده شد و در ساخت آن استاندارهای بین‌المللی لحاظ می‌شود.

* بزرگ‌ترین مشکل ورزش کمبود اعتبارات

به گفته حسینی، به‌زودی یک دستگاه خودرو نیز برای جابه‌جایی و اعزام ورزشکاران به نقاط مختلف استان و کشور به ناوگان حمل و نقل اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس اضافه می‌‌شود.

این مسئول تاکید کرد: بزرگ‌ترین مشکل ورزش چالوس کمبود اعتبارات است که البته این مشکل از دیرباز وجود داشت و علت آن این است که دولت نمی‌تواند جوابگوی هزینه‌های ورزشی در کشور باشد اما می‌توان با کمی برنامه‌ریزی این مشکل را نیز حل کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان چالوس خاطرنشان کرد: در هفته ورزش و تربیت بدنی نمایشگاهی در جنب این اداره  برپا شده که در آن فعالیت‌های فنی و مهندسی و دستاوردهای ورزش شهرستان چالوس در سال گذشته و شش ماهه اول سال 91 در معرض دید عموم قرار گرفت و مطمئنا اینگونه نمایشگاه‌های ورزشی می‌تواند شور و شوق ورزش کردن را در نوجوانان و جوانان و خانواده‌ها بیش از پیش کند.

* مسابقه دوچرخه‌سواری سوپر لیگ کشوری در چالوس

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مسابقه دوچرخه‌سواری سوپر لیگ کشوری در چالوس پرداخت و متذکر شد: مرحله سوم مسابقات سوپر لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های ایران در رشته کراس کانتری و دانهیل 18 و 19 آبان ماه سال جاری به میزبانی شهرستان چالوس و در منطقه اشکاردشت برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان چالوس استقبال روزافزون شهروندان چالوسی از ورزش را مطلوب دانست و اذعان داشت: امروز تمامی اقشار و گروه‌های سنی و به ویژه نونهالان و نوجوانان علاقمندی خاصی از خود به ورزش نشان می‌دهند و این برای ورزش شهرستان چالوس بسیار مطلوب است و جای خرسندی دارد.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول