اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پزشکی ورزشی گیلان خبر داد

توزیع 130 هزار کارت بیمه ورزشی در گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پزشکی ورزشی گیلان از توزیع حدود 130 هزار کارت بیمه در باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی استان خبر داد.

توزیع 130 هزار کارت بیمه ورزشی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد حق‌شناس عصر امروز در جمع باشگاه‌داران استان در دفتر هیئت مذکور اظهار کرد: به منظور ساماندهی ورزشکاران سطح استان و فراهم آوردن زمینه استفاده آنها از خدمات هیئت و فدراسیون ورزشی بالغ بر 130 هزار کارت عضویت کمیته خدمات درمانی در سطح باشگاه‌ها و هیئت‌های استان توزیع شد.

وی افزود: امیدواریم این خدمات گامی موثر در رشد قابل توجه تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان باشد.

این مسئول از روند رو به رشد خدمات فیزیوتراپی در هیئت پزشکی‌ورزشی استان خبر داد و گفت: این مرکز با ارائه خدمات مثبت و بروز واحد فیزیوتراپی به ورزشکاران زن و مرد، همه روزه با استقبال چشمگیر مراجعه کنندگان مواجه است.

وی ادامه داد: در شش ماه نخست امسال خدمات هیئت پزشکی‌ورزشی به بالغ بر 200 نفر از ورزشکاران در یک‌هزار و 770 جلسه رسیده است.

وی با اشاره به برگزاری 10 جلسه مشترک هیئت پزشکی‌‌ورزشی با دیگر هیئت‌های استان بیان کرد: این هیئت جلساتی را برای بررسی و تعامل هر چه بیشتر با مسئولان هیئت فوتبال، مسئولان ورزش شهرداری، هماهنگی مدارس فوتبال، ناظران باشگاه‌های استان و نماینده باشگاه‌های فدراسیون و ناظران شهرستان‌ها برگزار کرد.

حق‌شناس بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون جلساتی با مسئولان کمیته خدمات درمانی شهرستان‌ها و مسئولان آموزش و پرورش برگزار شده است.

وی اهداف برگزاری این جلسات را برپایی ایستگاه سلامت در پارک‌ها، برگزاری دوره آموزشی ویژه رشته فوتبال، چگونگی نظارت بر باشگاه‌ها و تعامل هرچه بیشتر با بیمه هیئت پزشکی‌ورزشی با شهرداری و هیئت فوتبال ذکر کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول