اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

یک میلیارد تومان برای توسعه ورزش در تنگستان اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: برای تجهیزات و پیشبرد اهداف ورزش در تنگستان یک میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

یک میلیارد تومان برای توسعه ورزش در تنگستان اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم احمد جعفری‌نسب ظهر امروز در نشست با مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی کارگر بنه‌گز کمک مالی را به تیم کارگر بنه گز حق جوانان و مردم آن روستا دانست و افزود: حضور تیم کارگر بنه‌گز در لیگ دسته سوم کشور نیاز همراهی و همدلی بیشتر مردم و مسئولان شهرستان است و حمایت از این تیم در لیگ دسته سوم کشور حق جوانان و مردم این روستای بزرگ است.

وی افزود: در دولت نهم و دهم به ورزش شهرستان تنگستان توجه ویژه‌ای شده که از نمونه آن می‌توان به اجرای طرح‌های ورزشی متعددی اشاره کرده که در دو بخش مرکزی و دلوار شهرستان تنگستان اجرا شده است. 

فرماندار تنگستان تاکید کرد: از کمک به تیم فوتبال کارگر بنه‌گز از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم و در حد توان از این تیم حمایت خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی تیم کارگر بنه‌گز نیز گفت: از مسئولان شهرستان تنگستان انتظار داریم از این تیم در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته سوم حمایت کنند.

علی عالی‌نژاد افزود: برای حضور پر قدرت در مسابقات و صعود به دسته دوم کشور نیازمند حمایت مالی مسئولان در شهرستان تنگستان هستیم.

وی با بیان اینکه کارگر بنه‌گز پنج سال متوالی است در لیگ دسته سوم کشور رقابت می‌کند تصریح کرد: در سال‌های گذشته با مشکلات مالی و قرارداد بالای بازیکنان مواجه شده‌اند و این امر موجب شده است تا نتوانند به مسابقات لیگ دسته دوم کشور صعود کنند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی کارگر بنه‌گز افزود: اداره کل ورزش و جوانان بوشهر سالانه 500 میلیون ریال به این تیم کمک مالی کرده است که این مبلغ جوابگوی هزینه‌های سنگین فراسوی این تیم نیست و نخواهد بود و این در صورتی است که از محل کمک‌های مردمی و شخصی بیش از 2500 میلیون ریال هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول