اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خبر داد

بهره‌برداری از ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر تا پایان امسال

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: برای پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر تاکنون 12 میلیارد تومان هزینه شده و مقرر شده با تزریق اعتبار 16 میلیارد تومانی تا پایان اسفند ماه امسال به بهره‌برداری برسد.

بهره‌برداری از ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا جمشیدی ظهر امروز در مراسم افتتاح سالن‌های ورزشی چند منظوره در بوشهر اضافه کرد: در روز تربیت بدنی و ورزش برنامه‌هایی نظیر نواخته شدن زنگ ورزش در سراسر استان داشتیم.

وی بیان کرد: جشن پیوند آسمانی و ازدواج آسان، نمایشگاه جهیزیه آسان و حضور در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی در تهران از دیگر برنامه‌های ما به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه دستاوردهای ورزش و جوانان استان بوشهر در دولت‌های نهم و دهم در معرض دید قرار گرفت.

جمشیدی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر رتبه نخست اعتبارات عمرانی ورزش در سطح کشور را کسب کرده است به طوری که 35 میلیارد تومان اعتبار برای بخش عمرانی ورزش استان اختصاص یافت.

وی ادامه داد: نخستین پروژه ورزشی مهر ماندگار کشور امسال در شهر بردخون استان بوشهر با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شده که از موفقیت‌های استان بوشهر در عرصه ورزش به شمار می‌رود.

جمشیدی گفت: پروژه بعدی ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر است که تاکنون 12 میلیارد تومان هزینه داشته و مقرر شده با تزریق اعتبار 16 میلیارد تومانی تا پایان اسفند ماه امسال به بهره‌برداری برسد.

وی تاکید کرد: اگر اعتبارات لازم در اختیار شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی قرار گیرد، این پروژه در زمان مقرر به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول