اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر خواستار شد

حمایت از احداث کوچه‌باغ‌های شهری در شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار حمایت جدی شهرداری از احداث کوچه‌باغ‌ در این شهر تاریخی شد.

حمایت از احداث کوچه‌باغ‌های شهری در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر رسولی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: به منظور حمایت از احداث فضای سبز توسط مردم و رونق گرفتن شهر از نظر توسعه فضای سبز باید شهرداری از احداث کوچه‌باغ‌ها حمایت کند.

وی با اشاره به برخی اقدامات شهرداری برای ایجاد فضای سبز در طول سال ادامه داد: شهرداری شوشتر در طول سال بیش از 30 تا 50 هزار اصله درخت بین مردم توزیع می‌کند اما هیچ تاثیری در فضای سبز شهری دیده نمی‌شود و باید در راستای منسجم کردن این طرح‌ها برنامه‌ریزی کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برای توسعه فضای سبز شهری باید از مردم کمک گرفت، افزود: باید به مردم نقش داد و به آن‌ها اجازه داد تا در اداره فضای سبز شهری اقدام کنند، می‌توان درختان را برای کاشت را به مردم اهدا کرد، با این اقدام شهر شوشتر در مدت کمتر از سه سال متحول می‌شود.

رسولی با تاکید بر اینکه باید در اسرع وقت مشکل بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر برطرف شود، خاطرنشان کرد: تعلل در بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر کافی است و باید در اسرع وقت بدنه‌سازی این خیابان به نتیجه برسد.

وی تاکید کرد: باید در راستای مشخص شدن مصالح مورد نیاز برای بدنه‌سازی خیابان طالقانی برنامه‌ریزی کرد و شورای شهر نیز باید در این باره نظر‌های خود را به شهرداری بدهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر از دو سال پیش آغاز شده است ولی هنوز به جز احداث سایبان هیچ اقدامی دیگری برای بدنه‌سازی خیابان طالقانی انجام نشده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول