اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده کشاورزی برازجان خبر داد

احداث باغ گیاه‌شناسی با هدف توسعه فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده کشاورزی برازجان گفت: احداث باغ گیاه‌شناسی با هدف توسعه فعالیت‌های پژوهشی و علمی دانشجویان از پروژه‌های مهم عمرانی این دانشکده محسوب می‌شود و نقش مؤثری در توسعه زیرساخت‌های کشاورزی دشتستان ایفا می‌کند.

احداث باغ گیاه‌شناسی با هدف توسعه فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عباسعلی حسامی شنبه ‌شب در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: شهرستان دشتستان از قطب‌های مهم استان در امر کشاورزی است و توسعه صنعت کشاورزی این شهرستان نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

رئیس دانشکده کشاورزی برازجان خاطر نشان کرد: گسترش و بهبود زیرساخت‌های کشاورزی در تمامی عرصه‌ها از مسائل مهمی است که رونق و رشد شهرستان دشتستان را به دنبال دارد.

حسامی بیان داشت: علم کشاورزی یکی از مهم‌ترین لازمه‌های توسعه صنعت کشاورزی است و دانشکده کشاورزی برازجان در این زمینه فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده است.

وی اضافه کرد: انجام مطالعات و اجرای تحقیقات کشاورزی از مسائل مهمی است که بر روند توسعه شهرستان دشتستان اثرگذار است و در سال‌های اخیر این دانشگاه توجهی خاص به این مهم داشته است.

رئیس دانشکده کشاورزی برازجان گفت: در حال حاضر 450 دانشجو در رشته‌های تولیدات گیاهی، باغ‌شناسی، شیلات و اصلاح نباتات در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در این مرکز در حال تحصیل هستند.

حسامی به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه عمرانی دانشکده کشاورزی دشتستان اشاره کرد و اذعان داشت:‌ پنج پروژه آموزشی، پ‍ژوهشی و رفاهی با هدف توسعه فضاهای آموزشی و رفاهی دانشجویان این مرکز در دست احداث و تکمیل است.

وی اضافه کرد: ساختمان آموزشی، اداری با اعتبار اختصاصی 12 میلیارد ریال و پیشرفت 80 درصدی، مسجد دانشگاه با اعتبار 5 میلیارد ریال و 75 درصد پیشرفت و خوابگاه دانشجویی با اعتبار 13 میلیارد ریال و پیشرفت 90 درصدی از جمله این پروژه‌هاست.

حسامی بیان داشت: باغ گیاه‌شناسی با هدف توسعه فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشجویان و علاقه‌مندان گیاه‌شناسی با اعتبار 10 میلیارد ریال و پیشرفت 40 درصدی نیز در دست احداث است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول