اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت امور شهری شهردار منطقه 20:

رکورد سرانه فضای سبز در شهرری شکسته شد

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت امور شهری شهردار منطقه 20 با اشاره به اجرای 15 پروژه خدماتی و فضای سبز در این منطقه گفت: رکورد سرانه فضای سبز در شهرری شکسته شد.

رکورد سرانه فضای سبز در شهرری شکسته شد

سعید شیرازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از اجرای 15 پروژه خدماتی و فضای سبز در منطقه خبر داد و گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر تمام مشکلات زیرساختی منطقه رفع شده است و اکنون شهروندان در زمینه نظافت محلات، کمبود فضای سبز، آبگرفتگی و روباز بودن آنها، مبارزه با جانوران موذی و ... که در گذشته جزء فراوان‌ترین پیام‌های ارسالی به سامانه 137 بود، مشکل و مطالبات خاصی ندارند و این امر مکفی بودن و مطلوب بودن فعالیت‌های حوزه امور شهری را در راستای پاسخ به نیاز و درخواست شهروندان به تصویر می‌کشد.

سرپرست معاونت امور شهری شهردار منطقه 20 با اعلام سرانه فضای سبز 29 متر مربع برای هر نفر، منطقه 20 را از نظر سرانه فضای سبز رکورددار 22 منطقه شهر تهران معرفی کرد و افزود: اکنون 135 بوستان در محلات مختلف منطقه ساخته و مطابق استانداردهای روز فضای سبز شهری تجهیز شده است و اکنون نیز بهره‌برداری از پنج بوستان جدید و بازپیرایی بیش از 3 هزار و 500 متر فضای سبز در فهرست پروژه‌های آماده افتتاح قرار دارد که مهمترین آنها شامل زیباسازی مقبره شهدای گمنام منطقه، بوستان مجتمع سپاه، نورعلیزاده، باغ اناری، جهان آرا و خزایی می‌شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول