اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه گناباد:

1000 دانش‌آموز گنابادی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه گناباد گفت: بسیج و سپاه با همکاری اداره آموزش و پرورش گناباد تلاش می‌کنند تا بتوانند امسال بیش از هزار دانش آموز را به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام کند.

1000 دانش‌آموز گنابادی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، سعید فولادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمن در زمان دفاع مقدس حتی سیم خاردار را از ما دریغ کرد و در سخت‌ترین شرایط، جنگ را بر ما تحمیل کردند اما به حول و قوه الهی توانستیم آن شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.

فرمانده سپاه ناحیه گناباد ادامه داد: راهیان‌نور یک اردوی تاریخی و ماندنی برای دانش‌آموزان است و هدف این است که دانش‌آموزان در جبهه‌ها حضور پیدا کرده و با این مناطق آشنا شوند.

فولادی بیان داشت: مهم‌ترین ایده ما این است که دانش‌آموزان بدانند فضای معنوی مناطق عملیاتی می‌تواند سبب معنویت افزایی آنان شود.

وی تصریح کرد: بسیج و سپاه با همکاری اداره آموزش و پرورش گناباد تلاش می‌کنند تا بتوانند امسال بیش از هزار دانش آموز را به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام کند.

وی گفت: تاکنون بیش از 300 نفر از دانش‌آموزان دختر گناباد در قالب اردوهای راهیان‌نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

فولادی با اشاره به حادثه اخیر به وجود آمده برای نوجوانان بروجنی اعزام شده به اردوهای راهیان‌نور خطاب به رانندگان این دانش‌آموزان گفت: رانندگان باید بدانند کم کاری یا تسامح در وظایف و ماموریت محوله ضمن جسارت بخشی به دشمنانسبب فراهم کردن زمینه هر اقدام تخریبی از سوی آنها را نیز فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول