اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم بسکتبال طرح مسکن ثامن مشهد

اشتباهات داوری در شکست تیم تاثیرگذار بود

خبرگزاری فارس: مربی تیم بسکتبال طرح مسکن ثامن مشهد گفت: در دومین شکست تیم بسکتبال طرح مسکن ثامن در لیگ دسته دو کشور اشتباهات داوری و خستگی راه مقابل نماینده گرگان بی‌تاثیر نبود.

اشتباهات داوری در شکست تیم تاثیرگذار بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسا‌ن‌رضوی، مجید محمدیان پس از باخت تیمش مقابل نماینده گرگان از هفته سوم لیگ دسته دو بسکتبال کشور اظهار کرد: با وجود همه شایستگی‌های بازیکنان، به دلیل خستگی راه و نداشتن تمرکز، چند توپ حساس را از دست دادند و البته اشتباهات داوری نیز در این نتیجه بی‌تاثیر نبود.

وی افزود: نماینده گرگان با استفاده از شرایط میزبانی و حمایت تماشاچی‌ها توانست در یک بازی نزدیک با اختلاف تنها 6 گل با نتیجه 72 بر 66 تیم ما را شکست دهد.

مربی تیم بسکتبال طرح مسکن ثامن مشهد در مورد بازی بعدی تیمش در هفته چهارم رقابت‌های گروه A لیگ دسته 2 کشور بیان کرد: روز جمعه 5 آبان ماه مهمان تیم قعر جدولی ذوب آهن غرب اسدآباد خواهیم بود.

محمدیان افزود: نماینده استان همدان از بازیکنان جوان و جنگنده‌ای برخوردار است اما به‌خاطر جایگاه پائین در جدول روحیه خوبی ندارند که این امر، کار را برای تیم آسان می‌کند.

وی عنوان کرد: بعد از بازی با نماینده گرگان تمرینات را بلافاصله از روز شنبه 29 مهر ماه در سالن خانه بسکتبال آغاز کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم با پیروزی در بازی روز جمعه 15 آبان در اسدآباد همدان، 2 باخت قبلی تیم را جبران کنیم.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول