اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

اخاذی شبکه ماهواره‌ای مهاجر از شهروندان

خبرگزاری فارس: عوامل شبکه ماهواره‌ای مهاجر از شهروندان ایرانی اخاذی می‌کنند.

اخاذی شبکه ماهواره‌ای مهاجر از شهروندان

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، عوامل شبکه ماهواره‌ای مهاجر از شهروندان ایرانی اخاذی می‌کنند.

خانمی به نام «ح - الف» که در منزل یکی از آشنایان خود به تماشای شبکه ماهواره‌ای مهاجر پرداخته در مسابقه این شبکه شرکت کرده و جواب سئوال مسابقه را به صورت پیامک فرستاده است.

چند روز بعد از طریق تماس تلفنی با وی اعلام شده است که شما جزو 10 نفر اول مسابقه هستید و گوشی موبایل، بخارپز، پلاک طلا و 800 هزار تومان تومان بن کالا برنده شدید و حالا برای دریافت آنها مبلغ 260 هزار ریال وجه نقد به شماره حسابی به نام حمیدرضا عبداللهی بپردازید و 5 هزار تومان وجه نقد داخل پاکت به آدرس تهران شرکت گزینه پویا به کد پستی 192951787 ارسال کنید.

پس از واریز پول و ارسال رسید به تهران شماره‌ای که با این فرد برنده تماس گرفته بود، خاموش و دوم مهر ماه نیز در مسابقه‌ای در همین شبکه شرکت و با همین شماره با وی تماس گرفته می‌شود و وی مبلغ 380 هزار ریال به حسابی به نام مهدی دارایی واریز و از طریق خودپرداز بانک ملت به شماره‌ پیگیری اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

این فرد با بیان اینکه خواهرش نیز مبلغ 350 هزار ریال به حساب یک نفر در بانک ملی واریز کرده است، تأکید کرد: ممکن است کلاهبرداری‌های بسیاری در سطح کشور صورت گرفته باشد که نیاز دارد اطلاع‌رسانی در این زمینه صورت گیرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول