اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان:

فیلم‌های ماهواره‌‌ای کانون خانواده را هدف گرفته‌اند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با سهل‌انگاری خانواده‌ها و استفاده نادرست از ماهواره‌ها موجب شده که کانون گرم خانواده از هم بپاشد و پوچ‌گرایی در بین جوانان رواج پیدا کند.

فیلم‌های ماهواره‌‌ای کانون خانواده را هدف گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین چناریان به مناسبت هفته نیروی انتظامی در جمع کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: امروز آموزش و پروش سازمانی است الهی، ولایتی و تلاشگر که تعامل خوبی با نیروی انتظامی دارد.

چناریان گفت: آگاه‌سازی و پیشگیری از جرائم اجتماعی رویکرد جدید نیروی انتظامی با آموزش و پرورش است و بعضی از اقدامات انجام شده در این حوزه در زمینه‌های تربیتی، قرآنی و ورزش به منظور جلوگیری از جرائم اجتماعی چشمگیر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با وجود اینکه نتوانست در نبرد هشت سال دفاع مقدس بر جمهوری اسلامی ایران تسلط پیدا کند و حتی در تحریم‌های اقتصادی نسبت به ایران راه به جای نبرد برای رسیدن به مقاصد خود به نبرد هوشمند روی آورده است و در این زمینه از تمام ابزارها استفاده می‌کند.

 فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در نبرد هوشمند استکبار مدت 22 سال است که از راه‌های مختلف وارد شده است و در این زمینه با راه انداختن بیش از 70 شبکه گسترده ماهواره‌ای و پخش انواع فیلم‌های ضد ارزشی سعی می‌کند در مسائل اجتماعی و فرهنگی ما رسوخ پیدا کند و با غفلت ما در این زمینه توانسته است، فعالیت‌هایی داشته باشد.

وی ترویج پوچ گرایی، خشونت، دور کردن جوانان از اعتقادات و بی‌بندوباری را از اهداف این شبکه‌ها دانست و افزود: با سهل‌انگاری خانواده‌ها و استفاده نادرست از این رسانه‌ها موجب شده که کانون گرم خانواده از هم بپاشد و پوچ‌گرایی در بین جوانان رواج پیدا کند.

چناریان افزود: توجه پلیس در سال جدید رویکرد اجتماعی است و در این زمینه تعامل آموزش و پرورش با نیروی انتظامی می‌تواند برای جلوگیری از جرائم اجتماعی مثمرثمر باشد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول