اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران مجلس:

اقتصاد ایران هیچ‏گاه در شرایط فعلی قرار نداشته است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد ایران هیچ‏گاه در شرایط فعلی قرار نداشته و امروز در حال نشان دادن اشکالات اساسی خود است.

اقتصاد ایران هیچ‏گاه در شرایط فعلی قرار نداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا خسروی در نشستی با شماری از مسئولان اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به خوبی وظایف هر یک از قوا را مشخص کرده و عمل به بیانات معظم‏له می‏تواند در کاهش تنش‏ها بسیار مفید باشد.

وی بیان کرد: سخنان رهبری در برهه کنونی توانست به جامعه آرامش دهد اما آنچه در مسائل اصلی مطرح است، این بوده که در رده‏های تاکتیکی هم می‏توان اقداماتی انجام داد تا آسیب‏ها و مشکلات اقتصادی به کم‏ترین میزان ممکن برسد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: می‏توان در این زمینه تا حدود زیادی دست واسطه‏ها و به قولی دلالان را از بازار کوتاه کرد؛ البته نمی‏خواهیم بگوییم که باید واسطه‏ها را به کلی از میان برداشت، اما می‏توان تا حدود زیادی شمار آنها را کمتر کرد چراکه در این صورت کار با تاثیرگذاری بیشتری پیش می‏رود.

خسروی بیان داشت: اقلام اساسی مورد نیاز مردم را در فروشگاه‏هایی که به طور عمده هدف اصلی از راه‏اندازی آنها نیز در اختیار قرار دادن کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مناسب بوده است، باید توزیع کرد.

وی اظهار داشت: در این زمینه، فروشگاه‏های زنجیره‏ای می‏توانند در شرایط خاص کمک حال دولت در تنظیم بازار باشند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این فروشگاه‏ها و به خصوص تعاونی‏های مصرف باید در برهه کنونی به مسئولیت خود به خوبی عمل کنند.

خسروی یادآور شد: کلینیک‏هایی در قسمت‏های مختلف و با اهداف خاصی باید در کشور برپا شود تا بتوان با راه‏اندازی بازارهای روز در کشور وضع را مدیریت کرد و دانست که کلینیک‏های مصالح ساختمانی و کالاهای اساسی می‏تواند تا حدودی مشکل‏گشا و موثر باشد.

وی گفت: از طرفی، در حال دیدن دست خدا در مسائل اخیر کشورمان هستیم و باید بدانیم که مسائلی در اقتصاد کشورمان وجود داشت و اشکالاتی دیده می‏شد که در برهه کنونی در حال آشکار شدن است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اقتصاد ایران هیچ وقت شرایط فعلی را نداشته و زیر بار و فشار نرفته بوده و همیشه حالت عادی داشته است.

خسروی گفت: ما در طول سال‏ها، درآمدی را از محل فروش نفت به دست می‏آوردیم و هزینه‏هایمان را تأمین می‏کردیم و به نظر می‏رسد اقتصاد کشورمان در حال حاضر با فشارهایی که با آن مواجه شد، در حال نشان دادن اشکالات اساسی خود است و با برطرف شدن این‏ها نیز کشور بیمه خواهد شد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول