اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رامیان:

رمز ماندگاری بنیان خانواده صداقت است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رامیان گفت: صداقت بین زوج‎های جوان تحکیم و ماندگاری بنیان خانواده‎ها را به دنبال دارد.

رمز ماندگاری بنیان خانواده صداقت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قاسم سمیعی عصر امروز در جشن ازدواج 40 زوج جوان گلستانی که در اردوگاه کشوری زنده یاد امیرمحمد قاسمی شهر دلند برگزار می‎شد اظهار داشت: بسیاری از ما خواسته یا ناخواسته اشتباهاتی را در زندگی داریم که بعضا با پنهان‎کاری سعی داریم این موضوع برای سایر افراد خانواده به ویژه همسرمان آشکار نشود در حالی که اگر در کمال صداقت آن مشکل را با همسران خودمان در میان بگذاریم ضمن اینکه وجدان آسوده‎ای خواهیم داشت موجب اعتماد بیشتر شریک زندگی خود خواهیم شد.

وی خاطر نشان کرد: الحمدالله ما پیرو دینی هستیم که برای بخش‎های مختلف زندگی انسان‎ها برنامه و دستورالعمل روشن دارد و رعایت کردن به آن مسیر سعادت و خوشبختی را پیش روی ما روشن خواهد کرد.

سمیعی افزود: تعالیم قرآنی و اسلامی که رعایت اخلاق در خانواده و احترام متقابل زن و شوهر به هم از اولویت‎های اصلی آن به شمار می‎رود را فراموش نکنیم تا مسیر خوشبختی‎های زندگی ما دستخوش حوادث ناخوشایند نشود.

فرماندار رامیان اضافه کرد: فرزندان صالح که بتوانند سبب افتخار خود، خانواده و جامعه باشند نیز در نتیجه یک تربیت صحیح اسلامی به وجود می‎آیند و همه ما باید این امانت‎های الهی که آینده‎سازان این جامعه هستند را به بهترین شکل ممکن تربیت و تحویل جامعه دهیم.

سمیعی ادامه داد: پدران و مادران خوب باید از همان کودکی با فرزندان خود دوست و رفیق باشند و در نهایت احترام و اعتماد بر فعالیت‎های بچه‎ها نظارت داشته باشند.

وی اضافه کرد: والدین باید ضمن گوشزد کردن خوب و بد زندگی، نظارت بر رفت و آمدها و رفاقت‎هایی که فرزندان ما دارند، استفاده از اینترنت، فضای مجازی و دلخوش بودن به شبکه‎های ماهواری را به شیوه‎ای معقولانه کنترل کنند.

وی تاکید کرد: شیوه مدیریت ما بر فعالیت فرزندان ما نباید به گونه‎ای باشد که تاثیر منفی آن به مراتب از تاثیرات مثبتی که به دنبال دارد بیشتر باشد که در این میان استفاده از نقطه‎نظرات اساتید، معلمان و کارشناسان مراکز روانشناسی می‎تواند به علمی بودن و اصولی برخورد کردن ما کمک کند.

مراسم جشن 40 زوج جوان با همکاری سازمان مردم نهاد جمعیت فردای برتر، اداره کل ورزش و جوانان گلستان، امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان‎های رامیان و آزادشهر و مساعدت و همکاری فرمانداری رامیان، شهرداری و شورای اسلامی دلند، مجتمع پذیرایی و اقامتی انجیلو دلند و شرکت لبنیاتی صباح، عصر امروز با حضور مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان، قاسم سمیعی فرماندار رامیان و جمعی از مسئولان شهرستانی در اردوگاه کشوری جمعیت هلال احمر واقع در پارک جنگلی دلند برگزار شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول