اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان دالاهو خبر داد

برگزاری همایش تقویت بنیان خانواده با حضور استان‌های غرب کشور

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دالاهو گفت: همایش تقویت بنیان خانواده با حضور استان‌های همدان، لرستان، ایلام، کردستان و کرمانشاه امروز در شهرستان دالاهو برگزار شد.

برگزاری همایش تقویت بنیان خانواده با حضور استان‌های غرب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه‌، علی هاشمی‌نیا امروز در مراسم برگزاری همایش تقویت بنیان خانواده با حضور استان‌های همدان، لرستان، ایلام، کردستان و کرمانشاه در مجتمع فرهنگی و هنری امام(ره) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دالاهو برگزار شد اظهار کرد: خانواده پایه اصلی شکل‌گیری تربیت فرزندان است.

هاشمی‌نیا ادامه داد: رابطه حجاب و عفاف با کرامت و نقش زن در تحکیم خانواده، تقویت و تعالی خانواده با بهره‌گیری از سیره فاطمی و علوی بسیار تنگاتنگ است.

وی ادامه داد: اگر زنان جامعه ما امروز حضرت فاطمه(س) را الگوی زندگی خود قرار دهند بی‌شک جامعه عاری از گناه خواهیم داشت چراکه در دامان مقدس مادر است که فرزندان تربیت می‌شوند و چه خوب است تربیت فرزند برگرفته از راه و روش ائمه اطهار باشد.

فرماندار شهرستان دالاهو با اشاره به نقش رسانه‌ها و تاثیر آن بر استحکام خانواده گفت: جنگ دشمن در قالب جنگ نرم است و بر روی مغز و تفکر جوانان ما کار می‌کنند رسانه‌های غربی با تبلیغاتی که دارند سعی دارند ملت را از اعتقادات مذهبی دور کنند و این وظیفه خانواده است که اعتقادات معنوی را پرورش دهد و فرزندان خود از بدر تولد با سیر و سلوک ائمه آشنا کنند.

وی با بیان اینکه ازدواج باید عاقلانه و به دور از احساس باشد گفت: خانواده‌ها باید در امر ازدواج مشاور مهمی برای فرزندان خود باشند و کاری نکنند که فرزندان از آنها دور شوند و به غریبه‌ها اعتماد کنند.

هاشمی‌نیا در پایان گفت: نسل آینده باید در آرامش زندگی کند برای دور کردن جوانان از مواد مخدر، قرص‌های روان‌گردان و دیگر آسیب‌های اجتماعی کشور برنامه‌ریزی‌های خوبی کرده است که این همکاری خانواده‌ها را می‌طلبد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول