اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمان:

معلمان نقش کلیدی در هدایت دانش‌آموزان دارند

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: نقش معلم در هدایت دانش‌آموز با توجه به شناخت از دانش‌آموز و مشکلات اجتماعی، نقشی کلیدی است.

معلمان نقش کلیدی در هدایت دانش‌آموزان دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، علیرضا پریور عصر امروز در جمع مدیران مدارس، مشاوران و مربیان پرورشی این شهرستان اظهار داشت: یک معلم می‌تواند با آموزشی که در طول یک ‌سال به دانش آموز خود می‌دهد فرد را یک عمر بیمه کند.

وی افزود: خانواده‌ها باید آموزش اولیه را به فرزندان داده و نسبت به تربیت آنها کوشا باشند و تلاش کنند اما نقش معلم نقشی کلیدی است که ضامن سعادت یک عمر دانش‌آموز می‌شود.

پریور بیان داشت: البته مدیران و معلمان نیز ابزارهایی باید داشته باشند که یکی از آنها شناخت و آگاهی لازم نسبت به دانش‌آموزان خود و آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: شبکه‌های تلویزیونی، رادیویی و سایت‌های زیادی علیه فرزندان ما مشغول کار هستند، سال گذشته رصدی انجام و مشخص شد، حدود 400 شبکه فقط علیه شیعه کار می‌کردند و در این زمان وظیفه ما به ویژه مربیان تربیتی و مشاوره مهم‌تر و سخت‌تر می‌شود.

پریورافزود: امنیت یک تولید جمعی است، یعنی باید همه دست به دست هم دهند تا امنیت ایجاد شود و وظیفه نیروی انتظامی حفظ این امنیت است مثلاً اگر سرقتی در جامعه صورت گیرد عوامل متعددی همچون بیکاری، اعتیاد و ... منجر به آن شده و دستگاه‌های متعدد باید این عوامل را از بین ببرند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول