اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

وجود معلمان متعهد زمینه‌ بصریت‌افزایی دانش آموزان را فراهم می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ایلام گفت: وجود معلمان متعهد زمینه‌ بصریت‌افزایی دانش آموزان را فراهم می‌کند.

وجود معلمان متعهد زمینه‌ بصریت‌افزایی دانش آموزان را فراهم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و مسئولان آموزش و پرورش استان ایلام اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب همواره علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال توطئه‌آفرینی هستند.

وی ادامه داد: یکی از توطئه‌های آنان جنگ نرم علیه جوانان و بروز هجمه‌های فرهنگی علیه این سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: بر این اساس باید تلاش کرد با روشنگری و بصیرت این نسل را از همه خطرها مصون نگه داشت و در این راه همه مسئولان وظیفه دارند.

لطفی تصریح کرد: دستگاه تعلیم و تربیت نیز بیش از دستگاه‌ها به عنوان متولی این بخش باید با برنامه‌ریزی لازم در این راستا تلاش کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: خوشبختانه در نسل جوان ما رویکرد به معنویت و ارزش‌های دینی زیاد است و این موفقیتی بزرگ برای جوانان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: باورهای دینی و ارزشی باید در نسل جوان تقویت شود و در کنار آن وجود معلمان معتقد و متعهد و با بصیرت می‌تواند فضای مطلوبی از تعمیق باورهای دینی و معنوی را در مراکز تعلیم و تربیت به وجود آورد که باید در این راستا تلاش ویژه‌ای صورت پذیرد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول