اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد

استخدام معلمان از میان فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: معلمی که در دانشگاه فرهنگیان تربیت شود به آموزش و پرورش می‌آید و مسیر دیگری برای استخدام معلمان طی نمی‌کنیم.

استخدام معلمان از میان فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدعلی امیری در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه امروز ساری با اشاره به اینکه تمام کلاس‌های ششم در مدارس هوشمند‌سازی شده‌اند، اظهار داشت: علاوه بر این یک‌هزار و 500 مدرسه دیگر را هم در سطح استان هوشمند‌سازی کردیم.

وی ادامه داد: مدرسه هوشمند نیازهای فرزندان ما را در یک بستر مناسب با اطلاعات به‌روز تأمین می‌کند.

امیری ادامه داد: با شروع سال تحصیلی جدید 50 مدرسه دوره ابتدایی به عنوان مدرسه قرآنی تعریف شد که به صورت هیئت امنایی مدیریت می‌شود و مدیریت آن بر عهده امام جمعه هر شهرستان است.

این مسئول با اشاره به اینکه امیدواریم حاصل فعالیت‌های این مدارس تعریف شخصیت‌های قرآنی دهه آخر مازندران باشد، تصریح کرد: چشم‌انداز ما این است که شخصیت‌های بزرگی همچون قاریان بزرگ کشور، اهالی قرآن و مفسران بزرگ از این مدارس فارغ‌التحصیل شوند و بتوانند شهر و دیار خود را زیر چتر قرآن ببرند.

امیری با بیان اینکه تغییر کتاب‌های درسی در پایه دوم ابتدایی از افتخارات ما در سال‌جاری است، متذکر شد کتاب‌های جدید مبتنی بر فلسفه و نیاز حاکم کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: امروز ما تنها کشوری هستیم که انسان مطلوب خودمان را براساس فلسفه اسلامی تعریف کردیم و می‌خواهیم به آنجا برسیم.

امیری یادآور شد: کسانی که به این حرف اعتقاد داشته و در این مسیر دلداده هستند، انتظار می‌رود که به آموزش و پرورش کمک کنند.

وی با اشاره به نخستین سال فعالیت دانشگاه فرهنگیان و مراحل ثبت‌نام از دانشجویان این دانشگاه اظهار داشت: معلمی که در این دانشگاه تربیت شود به آموزش و پرورش می‌‌آید و مسیر دیگری برای استخدام طی نمی‌کنیم.

امیری خاطرنشان کرد: مازندران رتبه نخست را در هدایت تحصیلی و پوشش تحصیلی به وجود آورده است.

وی با اشاره به موفقیت‌های پی در پی دانش‌آموزان مازندران اظهار داشت: این موفقت‌ها حاصل تلاش معلمان است.

امیری یادآور شد: امسال برای نخستین بار کتاب‌های درسی پیش از آغاز سال تحصیلی در مدارس بود و در روز نخست به دانش‌آموزان تقدیم شده است.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول