اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز ماه مهر انجام می‌شود

عضویت رایگان و نیم‌بهای کتابخانه برای نیروهای مسلح، معلمان و دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بروجرد گفت: تمام نیروهای مسلح و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان بروجرد به همراه خانواده‌های‌ آنها می‌توانند به صورت رایگان در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان ثبت‌ نام کنند.

عضویت رایگان و نیم‌بهای کتابخانه برای نیروهای مسلح، معلمان و دانش‌آموزان

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، داوود پهلوان صبح امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید این شهرستان از عضویت رایگان نیروهای نظامی، انتظامی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به همراه خانواده‌های‌ خود در کتابخانه‌های عمومی بروجرد خبر داد و گفت: به پاس قدردانی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، تمام افراد نظامی و انتظامی ساکن در شهرستان بروجرد همراه با خانواده‌های محترم‌شان در طول هفته دفاع مقدس، می‌توانند در تمام کتابخانه‌های عمومی سطح شهر به صورت رایگان ثبت نام کنند.

وی افزود: همچنین به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید عضویت معلمان، دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها در کتابخانه‌های عمومی بروجرد به صورت نیم بها صورت می‌گیرد.

پهلوان با اشاره به اینکه در راستای ارتقاd مطالعه مفید و گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در شهرستان برنامه‌های متعددی اجرا و در دستور کار قرار گرفته است، افزود: مسابقات کتاب‌خوانی به صورت مکتوب(خلاصه نویسی) از طریق کتابخانه‌های عمومی شهرستان و آنلاین از طریق شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای (www.booki.ir) به صورت ماهانه برگزار می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بروجرد همچنین به برنامه‌های این اداره برای توسعه سرانه فضای مطالعه در شهرستان اشاره کرد و گفت: تا پایان امسال ساخت پروژه‌های کتابخانه شهید باهنر و کتابخانه درجه یک شهرستان پایان یافته و به بهره‌برداری می‌رسد.

پهلوان اضافه کرد: به منظور ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به اعضاء و مراجعان، کتابخانه‌های عمومی شهرستان تا هفته آینده به نرم افزار تحت وب پیام مشرق مجهز می‌شود.

وی در ادامه گفت: در این جلسه که با حضور فرماندار ویژه (رئیس انجمن) و کلیه اعضاء برگزار شد، اعضا نظرات و راهکارهای خود را در خصوص ارتقای مطالعه‌ مفید و گسترش و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در شهرستان ارائه دادند که نتیجه‌ آن به هفت مصوبه انجامید که از مهم‌ترین آنها این است که همه‌ اعضای کمیته و انجمن به همراه خانواده در شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای ثبت نام کرده و نتیجه را در جلسه بعد گزارش دهند.

وی خواستار شد که واحد فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان بروجرد در برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان همکاری بیشتری داشته باشد.

اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دستورالعملی را مبنی بر معرفی رابطین فرهنگی ادارات به اداره کتابخانه‌ها جهت همکاری، تنظیم و به فرمانداری جهت صدور و ارسال به همه‌ ادارات شهرستان تحویل دهد.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول