اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل:

سطح فنی معلمان بومی شمشیربازی ارتقا می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل گفت: استعدادیابی و ارتقای فنی مربیان بومی رشته شمشیربازی مهمترین برنامه راهبردی هیئت شمشیربازی استان اردبیل در شهرستان‌هاست.

سطح فنی معلمان بومی شمشیربازی ارتقا می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هادی صباغی ظهر امروز در جلسه بررسی مسایل و مشکلات شمشیربازی خلخال اظهار داشت: خلخال  فعالترین هیئت شمشیربازی شهرستانی استان اردبیل است. 

وی تصریح کرد: وجود استعدادهای خوب در بین ورزشکاران این شهرستان در کنار تقویت فنی و علمی مربیان، ظهور و کشف قهرمانان خوبی را از شمشیربازی این شهرستان در سال‌های آینده نوید می‌دهد.

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل با اشاره به برنامه‌ریزی‌های هیئت استان در تقویت هیئت‌های فعال شهرستانی اظهار داشت: هیئت خلخال در کنار هیئت شهرستان نیر دو شهرستان مجهز ما از نظر پیست و دستگاه آپاره هستند و این در حالی است که بسیاری از هیئت‌های استان‌های دیگر حتی در مرکز استان هم چنین امکاناتی ندارند.

این مسئول افزود: استعدادیابی و ارتقای فنی مربیان بومی دو برنامه راهبردی هیئت استان در شهرستان‌هاست و قطعاً مسئولان هیئت شهرستان هم باید این دو مؤلفه اصلی را در راس برنامه‌های خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صباغی در پایان سخنان خود برگزاری منظم مسابقات استانی و لیگ باشگاهی استان را از اهم برنامه‌های اجرایی هیئت استان در ماه‌های آینده دانست و ابراز داشت: در کنار این مسابقات، برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری، کلاس‌های توجیهی، برنامه‌های فرهنگی و اعزام‌ها به مسابقات کشوری از مهمترین برنامه های هیئت استان است که امیدواریم با همکاری هیئت‌های شهرستانی استان شاهد برگزاری منظم، مناسب و فنی این برنامه‌ها باشیم.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول