اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

تک فرزندی در کشور مد شده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر این‌که دولت دهم امروز موفق‌ترین دولت در کم‌کردن فاصله طبقات اجتماعی است، گفت: امروز آسان‌سازی امر ازدواج و رشد زاد و ولد توسط دولت، برخی‌ها را نگران کرده است.

تک فرزندی در کشور مد شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان اظهار داشت: عده‌ای فقط در زمینه طرح‌های دولت نگاه جناحی و سیاسی دارند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات و مصوبات جدید دولت از مهم‌ترین برنامه‌های کارگشا به شمار می‌رود که در آینده از آن بهره‌ می‌بریم، خاطرنشان کرد: دولت در تحکیم بنیان خانواده و آسان‌سازی ازدواج بیشترین حمایت را از جوانان کرده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: امروز عظمت انقلاب را در زمینه مسکن مهر در کشور مشاهده می‌کنیم.

احمدی با بیان اینکه دولت دهم امروز موفق‌ترین دولت در کم کردن فاصله طبقات اجتماعی است، تصریح کرد: امروز آسان‌سازی امر ازدواج و رشد زاد ولد توسط دولت برخی‌ها را نگران کرده است و تک فرزندی در کشور مد شده است.

*عده‌ای با اهداف سیاسی دولت را به اقتصاد رابین‌هودی متهم کرده‌اند

احمدی با اشاره به اینکه عده‌ای به دلیل مسائل سیاسی و جناحی هدفمندسازی یارانه‌ها را یک اولویت اشتباه می‌د‌انستند، ادامه داد: آنها دولت را به اقتصاد رابین‌هودی متهم کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه کنترل جمعیت در کشور یک طرح استعماری است، یادآور شد: باید نسل شیعه و نسل شهید شهریاری‌ها را در کشور افزایش دهیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه تک فرزندی امروز در جامعه ایران مد شده است، ادامه داد: باید در زمینه ازدواج و آسان‌سازی ازدواج تبلیغ و اقدامات زیادی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه دولت در زمینه افزایش جمعیت پای کار است، خاطرنشان کرد: این امر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

احمدی اقدامات صورت گرفته توسط دولت را حمایت از مردم برشمرد و افزود: کماکان سیاه‌‌دلان و سیاه‌نمایان دست از تخریب دولت برنمی‌دارند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول