اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر

پیام اصفهان از سد شهرداری بابل گذشت

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال با ویلچر پیام مخابرات اصفهان موفق به شکست شهرداری رینه بابل شد و این بازی حساس را به سختی با برد به پایان رساند.

پیام اصفهان از سد شهرداری بابل گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دومین روز از بازی‌های مرحله گروهی مسابقات قهرمانی بسکتبال با ویلچر لیگ برتر باشگاه‌های کشور با انجام چند مسابقه در گروه‌های دوگانه پیگیری شد و طی آن در قم تیم بسکتبال با ویلچر پیام مخابرات اصفهان یکی از تیم‌های بازنده روز نخست در دومین بازی خود از سد تیم شهرداری رینه بابل گذشت و دومین باخت این تیم را رقم زد.

بر اساس برنامه انجمن بسکتبال با ویلچر کشورمان، تیم‌های بسکتبال با ویلچر پیام مخابرات اصفهان و شهرداری رینه بابل در روز دوم از بازی‌های قهرمانی سوپر لیگ باشگاه‌های کشور در گروه نخست مرحله مقدماتی در دیداری حساس در سالن شهید رضائیان قم با یکدیگر رقابت کردند که برنده این مسابقه تیم بسکتبال با ویلچر پیام مخابرات اصفهان بود تا نماینده مازندران یعنی تیم شهرداری رینه بابل بعد از باخت به ایثار قم در این مسابقه به دومین شکست خود تن دهد.

در این دیدار حساس و نفس‌گیر که با حضور پر تعداد علاقمندان بسکتبال با ویلچر در قم برگزار شد، هر دو تیم بازی بسیار خوبی ارائه کردند و در نهایت تیم بسکتبال با ویلچر پیام مخابرات اصفهان موفق شد حریف خود را با حساب 65 بر 62 شکست دهد.

این دیدار دومین مسابقه تیم بسکتبال با ویلچر پیام مخابرات اصفهان در دور مقدماتی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور بود که طی آن بسکتبالیست‌های اصفهانی در تلاش برای کسب نخستین پیروزی خود، جدالی سخت با حریف داشتند و در نهایت با برتری در چهار کوارتر متوالی، دو امتیاز ارزشمند این دیدار حساس را از آن خود کردند تا شانس صعود آنها به روز پایانی موکول شود.

در این مسابقه ابتدا این تیم شهرداری رینه بابل با ارائه بازی بسیار خوب و درخشان در دو تایم 10 دقیقه‌ای نیمه نخست نتیجه را از آن خود کرد و در جدالی نزدیک موفق شد تیم پیام مخابرات اصفهان را شکست داده و برای کسب پیروزی خط و نشان بکشد.

با این حال نیمه دوم این دیدار حکایت از بازی بهتر تیم بسکتبال با ویلچر پیام مخابرات اصفهان داشت و با اینکه دو تیم پا به پای یکدیگر پیش می‌آمدند اما در نهایت این نماینده اصفهان بود که موفق شد با عملکردی بهتر نسبت به تیم شهرداری رینه بابل پیروز میدان شود.

در جدول رده‌بندی این گروه پیش از بازی‌های روز پایانی، تیم ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم با کسب چهار امتیاز در صدر قرار دارد، هیئت خوزستان با سه امتیاز دوم است، پیام مخابرات اصفهان با سه امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و تیم شهرداری رینه بابل با دو امتیاز قعرنشین محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول