اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت هفته کودک صورت گرفت

راهپیمایی کودکان رفسنجان با ندای لبیک یا پیامبر (ص)

خبرگزاری فارس: مراسم جشن روز جهانی کودک در محل گلستان امین رفسنجان با راهپیمایی کودکان برای لبیک به پیامبر اکرم (ص) برگزار شد.

راهپیمایی کودکان رفسنجان با ندای لبیک یا پیامبر (ص)

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز مراسم جشن روز جهانی کودک در محل گلستان امین رفسنجان با راهپیمایی کودکان برای لبیک به پیامبر اکرم (ص) برگزار شد.  

عباس بلندی رئیس اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان برنامه‌های این جشن استانی‌ را بسیار متنوع خواند و اظهار داشت: روز جهانی کودک تاکیدی بر توجه بیشتر به کودکان و آینده‌سازان کشور است.

وی خاطر‌نشان کرد: این روز بهانه‌ای نیز برای تأکید بر حفظ حقوق کودکان و همچنین سرمایه‌گذاری برای آن‌‌ها محسوب می‌شود.

بلندی بیان داشت: امروز که توانستیم خود را در کنار کودکانمان ببینیم و بیشتر آن‌ها را حس کنیم را باید ارج بنهیم و همیشه در کنار کودکان خود باشیم. 

بلندی با تأکید بر همراهی همه جانبه والدین با کودکان ابراز داشت: آن چه مهم است، داشتن فرزند سالم و صالح است.

به گزارش فارس این مراسم با راهپیمایی کودکان از بهزیستی تا گلستان امین آغاز شد و محوریت راهپیمایی محکوم کردن هتک حرمت استکبار به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) بود.

در پایان راهپیمایی کودکان با دستان کوچک خود طوماری را برای نشان دادن نفرت خود نسبت به دشمنان اسلام و پیامبر اسلام (ص) امضا کردند.

در این طومار آمده بود: با دستان کوچکم بر آسمان آبی می‌نویسم تا همه دنیا بدانند که پیامبر محمد (ص) خلاصه همه خوبی‌ها و مهربانی‌هاست و من او را دوست دارم و از کسانی که به پیامبر بی‌احترامی می‌کنند، بیزاریی می‌جویم.

کودکان مهد‌های رفسنجان به همراه غنچه‌های هلال‌احمر در این جشن پرشور شرکت داشتند و در پایان همزمان با ‌اذان ظهر نماز جماعت در سالن نماز‌خانه گلستان امین برپا شد و کودکان به همراه والدین و مربی‌های مهد خود در نماز شرکت کردند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول