اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای محکوم کردن توهین به ساحت قدسی پیامبر اعظم (ص)

راهپیمایی «شکوه نبوی» دانش آموزان خرمشهری برگزار شد

خبرگزاری فارس: دانش آموزان بسیجی خرمشهر با حضور در راهپیمایی «شکوه نبوی»، هتک حرمت ساحت آخرین پیامبر الهی حضرت محمد(ص) را محکوم کردند.

راهپیمایی «شکوه نبوی» دانش آموزان خرمشهری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر دانش‌آموزان بسیجی در این راهپیمایی در حالی که عکس‌هایی از امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و همچنین پلاکاردهای حاوی شعارهای« لبیک یا محمد(ص)»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را در دست داشتند، از میدان شهید مطهری تا مسجد جامع خرمشهر این شهر راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی دانش آموزان بسیجی خرمشهر با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر منافق»، انزجار خود را از این اقدام آمریکایی نشان دادند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه‌ای قرائت شد که در این قطعنامه آمده است: اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان(ص) گواه آشکاری بر ترس و واهمه دشمنان اسلام از موج گسترده بیداری اسلامی در منطقه و جهان است.

در بخش دیگری از این قطعنامه خاطرنشان شده بار دیگر استکبار جهانی در سناریو و توطئه طراحی شده جدیدی ساحت پاک و مقدس پیامبر اعظم (ص) را مورد اهانت قرار داد و با این اقدام موهن و شیطانی خود قلوب امت اسلامی را جریحه دار کرد.

در این قطعنامه همچنین افزوده شده، مسلمانان و آزادی خواهان جهان در حالی که هنوز داغ جراحت اهانت به معجزه بزرگ پیامبر عظیم الشان و کشتار و غارت بی‌رحمانه مسلمانان مظلوم و بی گناه در فلسطین، بحرین، افغانستان، عراق و سوریه و پاکستان را بر دل دارند، این بار نیز شاهد گستاخی و هتاکی بی‌شرمانه دیگری از عوامل آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی نسبت به ساحت آخرین پیامبرآسمانی هستند.

در بخش دیگری از این قطعنامه همچنین آمده، بی‌تردید این‌گونه اقدامات مذبوحانه که در راستای پروژه اسلام ستیزی و ایجاد شکاف و اختلاف میان پیروان ادیان الهی هر از چند گاهی توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار و صهیونیسم بین‌الملل طراحی و اجرا می‌شود، گواه آشکاری بر ترس و واهمه بیش از پیش دشمنان از موج بیداری اسلامی در منطقه و جهان و استیصال و درماندگی آنها در برابر منطق همیشه جاودان و به حق اسلام است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول