اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر (ص) صورت گرفت

راهپیمایی اعتراض‌آمیز کانون‌های مساجد استان فارس

خبرگزاری فارس: اعضای کانون‌های مساجد فارس در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس نبی اکرم (ص) پس از حضور در مساجد استان اقدام به راهپیمایی اعتراض‌آمیز کردند.

راهپیمایی اعتراض‌آمیز کانون‌های مساجد استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های مساجد فارس، ائمه جماعات، مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، مسئولان شهرستان و رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور در مساجد به ویژه مساجد جامع شهرستان‌ها در دفاع از حریم نبوی گردهم آمده و با سر دادن لبیک یا رسول‌الله این عمل نفرت‌انگیز را محکوم کردند.

امام جماعت مجتمع امام خامنه‌ای شیراز در گردهمایی کانون‌های مساجد شیراز در این مجتمع که پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار شد، اظهار داشت: خداوند در آیاتش وعده داده است برای کسانی که رسولش را توهین، تحقیر و اذیت می‌کنند، عذابی خوارکننده در نظر گرفته است.

حجت‌الاسلام غلامرضا عبداللهی خاطرنشان کرد: آیات شریفه قرآن بیانگر این است که هیچ یک از پیامبران الهی از طرف خداوند فرستاده نشده‌اند مگر اینکه از سوی دشمنان و انسان‌های جاهل زمان خود مورد اهانت قرار گرفته‌اند، پس می‌بینیم که اهانت به پیامبر اسلام (ص) حضرت محمد ابن مصطفی (ص) به عنوان آخرین فرستاده خدا، اتفاقی بوده که در مورد سایر پیامبران الهی نیز صورت گرفته است.

مدیر کانون تخصصی مهدویت استان فارس ضمن اشاره به آزار و اذیت‌های کفار در زمان حیات پیامبر اکرم (ص)، گفت: عصر آخرالزمان، عصر پیروزی و غلبه دین اسلام بر سایر ادیان است همان‌طور که خدا در قرآن کریم سوره توبه آیه 33 می‌فرماید، «او (خداوند) کسی است که رسول خویش را با هدایت (دلایل روشنگر) و دین حق (درست و استوار) فرو فرستاد تا این دین را بر تمام ادیان پیروز گرداند، هر چند که مشرکان نخواهند».

مدیر کانون فرهنگی هنری آرمان‌شهر مهدوی ادامه داد: این وعده الهی بوده و نشانه آن این است که امروز اسلام ضمن گسترش در سراسر دنیا، مورد محبوبیت مردم جهان نیز قرار گرفته است و  مردم در هر نقطه از دنیا در حال روی آوردن به این دین مبین هستند.

وی ادامه داد: می‌بینیم که در کشورهای غربی نیز این اتفاق روی می‌دهد و با وعده‌های قرآن کریم اسلام بر تمام دنیا غالب می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری که امروز سکاندار کشتی دین مهدوی بدون شرک هستند، توصیه‌شان این است که به شناخت توحیدی برسیم، برای مبارزه با این خبیث‌ها که ارزش‌های ما را نشانه رفته‌اند، جز شناخت توحید راهی نداریم.

در ادامه گردهمایی بسته‌های فرهنگی شامل کتاب با موضوع پیامبر اسلام (ص) و زیارت‌نامه حضرت رسول‌الله (ص) توزیع و بیانیه دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) قرائت شد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول